مجمع پُرحاشیه در وزنه‌برداری/ درخواست از وزیر ورزش برای لغو جلسه

مجمع فوق‌العاده هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالی به زودی برگزار می‌شود، اما رئیس این هیئت، از وزیر ورزش درخواست لغو جلسه را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنار رفتن برخی از روسای هیئت‌های وزنه‌برداری در ماه‌های اخیر در استان‌هایی نظیر البرز، خراسان رضوی و خراسان جنوبی صورت گرفت و در پی آن، حکم سرپرستی برای افرادی جدید از سوی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری امضا شد.

روز پنجشنبه، ۲۲ اسفند، با نامه علی مرادی، مجمع فوق‌العاده دیگری درخصوص ریاست هیئت استان خراسان شمالی برگزار می‌شود. اما حسین محراب، رئیس فعلی این هیئت، حالا با اعتراض به زمان برگزاری این مجمع از مراجع بالاتر درخواست لغو برگزاری جلسه را دارد.


بیشتر بخوانید: پیام تسلیت رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای درگذشت سیامند رحمان


برگزاری مجمع هیئت وزنه‌برداری استان خراسان شمالی در حالی است که با اعلام فدراسیون، مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری در تاریخ ۱۲ اسفند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تهران برای دومین بار لغو شده بود.

مجمع پُرحاشیه در وزنه‌برداری/ درخواست از وزیر ورزش برای لغو جلسه

البته برگزاری مجمع فوق‌العاده استان خراسان شمالی حاشیه‌های دیگری دارد و محراب، برگزاری این جلسه را در راستای برکناری‌اش از ریاست این هیئت، به دلیل رای ندادن به علی مرادی در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری می‌داند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار