سرویس مسافریار برای ردیابی ناوگان اتوبوسی مسافری و بررسی مشکلات حمل ونقل عمومی راه اندازی شد.

راه اندازی سرویس مسافریار در سامانه جامع مرکز مدیریت راه های کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، علی اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در راستای اطلاع رسانی پویا و آنلاین خدمات بخش حمل و نقل عمومی مسافربری به هموطنان ، سرویس مسافریار در سامانه جامع اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور راه اندازی شد.

 آشوری با بیان این خبر اظهار داشت: در بخش مسافریار سامانه ۱۴۱ هموطنان می‌توانند علاوه بر ردیابی ناوگان اتوبوسی مسافری از مبدا تا مقصد سفر، مسائل و مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی را ارسال نمایند.

او با اشاره به خدمات جدید ارائه شده در سامانه جامع ۱۴۱ افزود: با ارتقای خدمات این سامانه، موقعیت مکانی ناوگان مسافری اتوبوسی همراه با اطلاعاتی شامل نام شرکت تعاونی، نوع اتوبوس، مبدا و مقصد سفر و ساعت و تاریخ، با وارد کردن اطلاعات پلاک اتوبوس و شماره صورت وضعیت قابل دستیابی است.

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور ادامه داد: فراهم کردن برقراری ارتباط دوسویه با کاربران جهت دریافت مشکلات و اطلاعات سوانح و حوادث جاده ای، انسداد مسیر ترافیک و غیره از جمله سایر خدمات قابل ارائه در این بخش است.

نسخه جدید اپلیکیشن ۱۴۱ از طریق وب سایت www.141.ir و همچنین تمامی مارکت های ارائه نرم افزار به صورت رایگان قابل دریافت است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.