اختصاص بیمارستان تامین اجتماعی سقز به بیماران کرونایی

رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز از اختصاص بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان به پذیرش افراد مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، انور بهرامی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی قبلی از روز گذشته بیمارانی که علائم مشکوک به کرونا دارند در بیمارستان تأمین اجتماعی سقز پذیرش و در چرخه خدمات رسانی قرار می‌گیرند،گفت: با اختصاص این مرکز درمانی به درمان بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا، بار زیادی از روی دوش کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) برداشته می‌شود.

او ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام در ارائه خدمات به بیماران کرونایی، افزود: این عزیزان به ریکاوری نیاز داشتند تا در چرخه خدمات رسانی به بیماران در روز‌های آینده پر انرژی‌تر حضور داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز ادامه داد: بیمارستان شفا (۲۳۵ تخته) در این برهه زمانی قابلیت استفاده برای بستری افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا را نداشت، ولی بخش‌های ایزوله بیمارستان امام را جدا کردیم تا در خدمت این افراد قرار گیرد لذا مشکل و یا کمبود تخت برای بستری بیماران در این شهرستان نداریم.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی سقز نیز در این رابطه بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان کردستان، بخش بستری این مرکز درمانی از روز گذشته بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا را پذیرش می‌کند.

سیما شفیعی ضمن پوزش از تمام بیمه شدگان تأمین اجتماعی، یادآور شد: درمانگاه بیمارستان کماکان برای خدمات دهی در بخش تخصصی فعالیت خواهد کرد، ولی بیمارستان از بیماران غیرکرونایی و اعمال جراحی دیگر تا اطلاع ثانوی معذور است.

او گفت: تمام عزم کادر درمانی این واحد ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا است که امیدواریم با توکل به خدا و همراهی، مشارکت و همدلی مردم با رعایت مسائل بهداشتی و توجه به توصیه‌ها از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.