تاثیر شیوع کووید ۱۹ بر انتخابات آمریکا؛

مناظره تلویزیونی بایدن و سندرز بدون حضور مخاطبان برگزار می‌شود

به دنبال شیوع کرونا، مناظره تلویزیونی نامزد‌های دموکرات انتخابات آمریکا بدون حضور مخاطبان دو طرف در محل مناظره برگزار می‌شود.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا اعلام کرده است به دنبال شیوع ویروس کرونا در این کشور مناظره تلویزیونی بین جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و برنی سندرز، سناتور ورمونت که هر دو از نامزد‌های حزب دموکرات هستند، یکشنبه آینده بدون حضور هواداران دو طرف برگزار می‌شود.

زوچیتل هینوجوسا، مدیر ارتباطات کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بنا به درخواست مقامات هر دو کمپین و اتخاذ جانب احتیاط، مناظره تلویزیونی نامزد‌های دموکرات در آریزونا که قرار است روز یکشنبه ۱۵ مارس برگزار شود، بدون حضور هواداران و مخاطب خواهد بود.»

شبکه سی ان ان که میزبان این مناظره است در بیانیه‌ای اختصاص اتاق مخصوص برای خبرنگاران و معاونان نامزد‌ها در پشت صحنه مناظره را رد کرده است.

پیش از این ستاد انتخاباتی هر دو نامزد به توصیه مقامات بهداشتی، سخنرانی در دیترویت ایالت میشیگان را لغو کردند تا از تجمعات بزرگ که احتمال شیوع ویروس کرونا را تشدید می‌کند، جلوگیری شود.

ویروس کرونا در ۳۵ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا مشاهده شده و شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ دراین کشور به ۷۲۲ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تاکنون به ۱۱۹ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است. ۴ هزار و ۲۹۹ نفر در کشور‌های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» از دست داده‌اند و شمار بهبودیافتگان ۶۶ هزار و ۵۶۴ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار