خانه تکانی به تعلیق افتاد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه مصرف آب همچنان در کرمانشاه به شدت بالا است، گفت : از مردم می‌خواهیم خانه‌تکانی نوروز را فعلا به تعویق بیندازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با وجود همه توصیه‌هایی که به مردم داشتیم، به دلیل شیوع کرونا و رعایت مسائل بهداشت فردی، مصرف آب در کرمانشاه بسیار بالا است.

او گفت : اگرچه با نهایت ظرفیتی که در اختیار داریم آب تامین می‌کنیم و حتی از آب چاه‌های شهرداری و ... نیز کمک گرفته ایم، اما اگر این روند مصرف تداوم داشته باشد ممکن است با مشکل روبرو شویم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت : اگرچه اکنون قطعی و یا افت فشار در هیچ منطقه‌ای از شهر نداریم، اما اگر این شیوه مصرف ادامه پیدا کند احتمال قطعی و افت فشار در روز‌های پایانی سال وجود دارد.

داوودی با اشاره به اینکه بخش عمده مصرف آب مربوط به شست و شوی دست و استحمام است، افزود: تقاضا داریم مردم هنگام شست و شوی دست حتما آب را ببندند و زمان حمام را نیز کوتاه کنند.

او از مردم خواست فعلا برای خانه‌تکانی نوروز دست نگه دارند و گفت: خانه‌تکانی مصرف آب را دو چندان خواهد کرد و در این شرایط که مردم برای رعایت مسائل بهداشتی به آب نیاز دارند، با مشکل مواجه خواهیم شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از احتمال افزایش قابل توجه مصرف آب در ایام تطعیلات عید هم خبر داد و گفت: احتمالا بدترین عید را از نظر مصرف آب داشته باشیم.

داوودی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا مردم نوروز را در خانه می‌مانند و خبری از مسافرت و مهمانی رفتن نیست، گفت: هم اکنون نیز بیشترین مصرف را در روز‌های پنجشنبه و جمعه داریم که مردم در خانه‌ها هستند.

او گفت: در تعطیلات نوروز پیک مصرف را خواهیم داشت و اگر مردم همراهی نکنند با مشکل قطعی و افت فشار مواجه می‌شویم، پس نیازمند همراهی جدی مشترکین هستیم.

داوودی از مردم خواست هرگونه قطعی و افت فشار آب را نیز با سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار