ضدعفونی مدارس و اداره‌های آبادان

رییس هیات رزمندگان آبادان گفت:۱۵ گروه جهادی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی اداره‌ها و مدارس آبادان را برعهده گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مکی یازع رییس هیات رزمندگان آبادان روزچهارشنبه گفت:تمامی مدارس شهرستان آبادان تا قبل از بازگشایی با هدف سلامتی دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و شست‌وشو شده و پس از آن کلاس‌های درس پلمب می‌شوند.

او افزود:تاکنون ۲۰ واحد آموزشی توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی و پلمب شدند و به تدریج همه مدارس شهرستان آبادان ضدعفونی می شوند.

رییس هیات رزمندگان آبادان به ضدعفونی اداره های شهرستان آبادان بنا به درخواست مسوولان آنها اشاره کرد و ادامه داد:گروه‌های جهادی سیار متشکل از ستاد عتبات عالیات و هیات رزمندگان اسلام به صورت داوطلب ضدعفونی اداره‌های آبادان را برعهده دارند.

یازع گفت: اداره‌هایی که تعداد مراجعه‌کنندگان به آنها زیاد است روزانه بعد از وقت اداری ضدعفونی می‌شوند.

 تعداد بیماران کرونایی در آبادان هشت بیمار، شادگان سه بیمار و خرمشهر یک بیمار است که در بیمارستان طالقانی آبادان تحت نظر و درمان هستند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد؛ این ویروس تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.