تولید ۹ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان اردبیلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از تولید ۹ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور سیفی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون هشت کارگاه تولیدی در عرصه ماسک یک‌بار مصرف فعالیت دارند، گفت: تولید حدود ۹ هزار ماسک بهداشتی از جمله اقدامات مددجویان است تا در این برهه حساس یاریگر سایر آحاد مختلف مردم باشند.

او بیان کرد: مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل که در زمینه تولید پوشاک فعال بودند، به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تامین اقلام بهداشتی، کارگاه‌های خود را به تولید ماسک اختصاص داده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به همت والای مددجویان اردبیلی در تامین ماسک و اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی با تغییر کاربری طرح‌های تولید پوشاک به تولید ماسک، تلاش بسیاری را برای تامین این امر مهم به کار گرفته‌اند.

سیفی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز در بین مردم تهیه ماسک‌های بهداشتی است، افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل برای کمک به روند کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی یک‌بار مصرف کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی دارای قابلیت‌های بسیار هستند، بیان کرد: تغییر کاربری تولید پوشاک به تولید ماسک، یکی از قابلیت‌های ارزنده مددجویان در عرصه توانمندسازی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.