تمدید شرایط واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا شرایط واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تا انتهای اردیبهشت سال آینده تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،این شرکت در اطلاعیه‌ای آورده است: در راستای تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و ضرورت رسیدگی به حجم بالای تقاضا در ایام پایانی سال در شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، با توجه به شرایط به‌وجود آمده و رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا، شرایط واگذاری زمین بر اساس دستورالعمل بهره‌برداری سال ۱۳۹۸ تا انتهای اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

در همین راستا فعالان اقتصادی، به‌ویژه صاحبان بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی واگذار شده، اقساط اسفند ۱۳۹۸ لغایت اردیبهشت ۱۳۹۹ واحد‌های صنعتی بدون هیچ گونه تعدیلی به انتهای اقساط مربوطه منتقل می‌شود.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین تاکید کرده است: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از انتقال آن، انجام خدمات این شرکت از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیکی در سایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی به آدرس http://eazar.isipo.ir به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.