ترخیص ۵۱۷ نفر از بیمارستان در مازندران

۵۱۷ بیمار تاکنون از بیمارستان های مازندران ترخیص شدند و به خانه‌های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هزار و ۲۲۶ نفر با علائم تنفسی حاد و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند، گفت: از این تعداد تاکنون ۵۱۷ نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

او افزود: ۹۱۸ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

موسوی با بیان اینکه ابتلای ۳۲ نفر دیگر در استان امروز تایید شده است، از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا توجه نکنند ونکات‌ بهداشتی را از منابع‌ رسمی همچون صداوسیما دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راه اندازی سامانه خود ارزیابی خبر داد و گفت: شهروندان مازندرانی می‌توانند با مراجعه به سامانه http://corona.mazums.ac.ir اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و به سوالات خودارزیابی ابتلا به کرونا ویروس پاسخ دهند.

او گفت: از طریق این سامانه برای افرادی که نیازمند مراقبت بیشتر باشند در مدت ۲۴ ساعت از سوی مراقبین سلامت، پزشکان خانواده و یا بهورزان تماس گرفته می‌شود تا ادامه روند مراقبت و درمان با آن‌ها پیگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: با استقرار پزشک خانواده در همه مناطق شهری و روستایی امکانات لازم برای بهره مندی از خدمات مراقبتی و درمانی در سراسر استان مهیا شده است.
انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار