وزیر نیرو:

مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند

اردکانیان گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از شرکت‌های تابعه در استان‌ها داریم در غالب نقاط، مصرف در حد قابل توجهی بالارفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: درخواست من در روز‌های پایانی سال از همه هموطنان عزیز این است که در مصرف آب و برق، بالاخص آب، در روز‌هایی که همه ما توصیه شدیم به رعایت دقیق‌تر مسائل بهداشتی و این مستلزم آب با کیفیت بوده که لازم است دقت لازم را در این زمینه داشته باشیم.

او ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که ما از همه شرکت‌های تابعه در استان‌ها داریم در غالب نقاط، مصرف در حد قابل توجهی بالارفته است.

اردکانیان افزود: شستن دست یک امر ضروری است، ولی سعی کنیم در ثانیه‌هایی که مشغول شستشو هستیم شیر آب را ببندیم تا آب با کیفیت آشامیدنی ما هدر نرود و ما خارج از ظرفیت تصفیه خانه هایمان دچار مشکل نشویم.

وزیر نیرو تاکید کرد: در جهت همراهی با هموطنانی که در شرایط فعلی دچار مشکل اقتصادی شده اند به سهم خودمان به شرکت‌ها ابلاغ کردیم تا در خصوص حق انشعاب‌ها با تقسیط و در حوزه پرداخت پول برق و آب با مهلت تا پایان اردیبهشت همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: باید دقت شود این ساز و کار‌ها که در جهت رفاه حال مردم و کسبه است موجب نشود که عده‌ای بخواهند از آن سوء استفاده کنند و بدهی‌های انباشته‌ای که از قبل هست به این مسئله گره نخورد. ما در تامین آب و برق مشکلی نداریم و خوشبختانه به وعده‌ای که داده بودم که تا پایان سال ۲۲۷ پروژه با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد به این وعده عمل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصرف آب ، آب و برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار