جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور

به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور، با هماهنگی و همکاری مجتمع‌های خدماتی- رفاهی، تمهیدات پیشگیرانه اتخاذ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : اطلاع‌رسانی فوری و موثر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در حال بهره برداری، مبنی بر ضرورت ضد عفونی نمودن سطوح تماس دست مسافران در فضا‌های عمومی و مراکز رفاهی و تجاری وخدماتی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی با مواد ضد عفونی کننده استاندارد مورد تائید مراکز بهداشت یکی از تمهیدات اتخاذ شده است.

او گفت : با تأکید بر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی به خصوص کارکنان زحمت‌کش بخش خدمات در سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و رستوران‌ها مبنی بر رعایت بهداشت و اصول بهداشتی کامل، یکی دیگر از این تمهیدات است.

کرمی گفت: ایجاد هماهنگی لازم با شبکه بهداشت استان، شهرستان و ضرورت وجود نماینده مرکز بهداشت در بازدید‌ها از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی برابر دستورالعمل کمیته ویژه نظارت در راستای نظارت و تاکید بر رعایت موازین بهداشتی در عناصر و کاربری‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی وافزایش تعداد بازدیدها، از جمله تمهیدات لازم الاجرا است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار