رضایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

واریز سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار خودرو عمومی

مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار خودرو عمومی به مبلغ حدود ۳۵ میلیارد تومان خبر داد.

شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت خودرو‌های عمومی گفت: مابه التفاوت ریالی تمامی معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده سرویس مدرسه، آژانس، تاکسی‌های ویژه و فرودگاهی، شهر‌های فاقد جایگاه گاز و تاکسی‌های اینترنتی، امروز ۲۱ اسفند به حسابشان واریز شد.

او ادامه داد:این سهمیه سوخت از امشب قابل برداشت است به طوری که تمامی واریزی‌ها به صورت پیمایشی و زیر نظر وزارت کشور انجام شده که در مجموع ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اضافه کرد:برخی از رانندگان خودرو‌های عمومی به دلیل برخی از استعلامات و مغایرت‌های اطلاعات، مشکلاتی برای سهمیه سوختشان ایجاد شد که پس از رفع این مشکلات، تمامی معوقات سهمیه اعتباری به حسابشان واریز شد.

رضایی در ادامه با اشاره به تاخیر در واریز سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی افزود: اطلاعات ارسال شده نیاز به استعلامات لازم از خود شخص و خودرو داشت تا اصالت خودرو مشخص شود که آیا خودرو از لحاظ مالکیت دچار مشکل است یا نه. برخی از رانندگان استعلاماتشان مشکلی نداشت و طی سه ماه گذشته سهمیه سوخت خود را گرفته‌اند، اما برخی از اطلاعات درست نبود و برای همین این سهمیه با تأخیر روبرو شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اضافه کرد:همچنین سهمیه سوخت پیک‌های موتوری هم امشب واریز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۵۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
وانتها ک کارت هوشمند گرفتند پس چی شد؟!
آخرین اخبار