اجاره دادن منزل به مسافران در چابهار ممنوع است

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: کسانی که بدون کسب مجوز به مسافران منزل اجاره و یا کمپ برپا می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

عبدالحمید بلوچ زاده رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو تصمیمات کارگروه کرونا در خصوص عدم سفر و ماندن در خانه، این اداره هیچ مجوزی برای اجاره ماهانه منزل در چابهار صادر نکرده و تمام کسانی که مبادرت به اجازه منزل شبانه به مسافران می‌کنند غیر مجاز و بدون مجوز است.

وی افزود: همچنین این اداره برای برپایی کمپ نوروزی برای مسافران نوروزی هیچ مجوزی صادر نکرده و تمام کسانی که مبادرت به برپایی کمپ در شهرستان چابهار کنند غیر مجاز و فاقد مجوز است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: با تمام کسانی که بصورت غیر قانونی و بدون کسب مجوز در شهرستان مبادرت به اجاره منزل شبانه و برپایی کمپ کنند، مطابق مقررات برخورد قانونی لازم خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی ستاد اسکان شهرستان چابهار در نوروز ۹۹ و عدم ارائه خدمات اقامتی به مسافران از سفر غیر ضروری به چابهار خودداری کنید.

بلوچ زاده از خدمات انجام شده توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص تعطیلی مراکز تجاری، تفریحی و اقامتی این منطقه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات مجازی، تمدید مجوزات و پیگیری در خصوص تغییر خط تولید چندین شرکت برای تولید مواد ضدعفونی کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار