فعالیت ۶۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های همدان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های همدان ار فعالیت ۶۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محور‌های مواصلاتی همدان خبر داد.

فعالیت ۶۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کریمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های همدان گفت: ۶۱ دوربین ثبت تخلف سرعت، در جاده‌های همدان فعال است و سفر‌های نوروزی را در این استان کنترل می‌کنند.

او با بیان اینکه در کنار این دوربین‌ها، ۲۳ سامانه دوربین نظارتی در این استان فعال است، گفت: مسافران با استفاده از نرم افزار ۱۴۱ و یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir تصاویر نقاط پرترافیک را به صورت زنده مشاهده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های همدان: در طول انجام سفر‌های نوروزی ۷۴ سامانه تردد شمار، میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های این استان را ثبت می‌کنند.

کریمی از هموطنان خواست به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه دوربین‌های ثبت تخلف تاثیر زیادی در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای دارند، بیان کرد: برای نوروز ۱۳۹۹، محور‌های گردشگری غارعلیصدر و گنجنامه به سامانه دوربین ثبت تخلف مجهز شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های همدان گفت: پنج سامانه دوربین ثبت تخلف نیز در دست راه‌اندازی است که با بهره‌برداری از آن‌ها، تعداد دوربین‌های ثبت تخلف محور‌های استان به ۶۶ سامانه افزایش می‌یابد.

کریمی تاکید کرد: مسافران پیش از انجام هرگونه سفر در نوروز، اطلاعات وضعیت جاده‌های مورد تردد را کسب کنند.

او اضافه کرد: مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های کشور می‌توانند از شماره تلفن ۱۴۱ و یا شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ استفاده کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.