«از آسمان» به ایستگاه پایانی در سال ۹۸ رسید

«از آسمان» در آخرین برنامۀ خود در سال ۹۸ به دستاورد‌ها و فعالیت‌های قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «از آسمان» در آخرین برنامۀ سال ۹۸ خود به دستاورد‌ها و فعالیت‌های قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء صل الله علیه و آله در سی سال گذشته می پردازد.

کارگردان این برنامۀ تلویزیونی گفت:قرارگاه علاوه بر طراحی و انجام پروژه‌های بزرگ ملّی توجه بسیاری به تربیت انقلابی نیرو‌های خود دارد که اثر آن در روحیۀ جهادی و بسیجی آنها قابل مشاهده است.

امیر خورشیدی فرد در ادامه افزود: نیرو‌های قرارگاه در جبهۀ دفاع از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام نیز حضور داشتند که در این مسیر چند شهید نیز تقدیم حضرت زینب سلام الله علیها کردند.

وی گفت: حالا که از شهدای مدافع حرم قرارگاه گفتیم باید به شهدای عزیز آن مجموعه در حین خدمت نیز اشاره کنیم که مواردی همچون انفجار مین‌های باقیمانده از دوران دفاع مقدس و گروگانگیری توسط گروهک‌های معاند در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

این برنامه ساز تلویزیون در خاتمه ضمن تجلیل مقام شهدا و تکریم جایگاه خانواده‌های آن‌ها اضافه کرد: کشور ما سرزمین شهداست و ان شاء الله به مدد شهدای عزیز ایران سربلند، بلا و مصیبت و بیماری از سر مردم ما دور شود.

علاقه مندان به اینگونه تولیدات رسانۀ ملّی می‌توانند قسمت پایانی مجموعۀ «از آسمان» را جمعه ۲۳ اسفندماه رأس ساعت ۱۶ از شبکۀ دو سیما تماشا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.