قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

تزریق ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به قم برای مقابله با کرونا

ابرازه گفت:۱۶۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم مورد نیاز برای مقابله با کرونا به قم اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابرازه،قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد:۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات  بیمارستانی و لوازم مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا به قم اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه علاوه بر ۵ بیمارستان فعلی که برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده، بیمارستان حضرت امیرالمومنین نیز در حال تجهیز است افزود: ۶۰ میلیارد تومان برای تکیمل این بیمارستان از سوی سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: علاوه بر این ۱۰۰ میلیارد تومان نیز امروز به حساب دانشگاه واریز می‌شود که این پول برای خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز صرف خواهد شد.

ابرازه گفت: البته مسئولان استانی منتظر این اعتبارات نماندند و از همان روز‌های نخستین برای تهیه تجهیزات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام داده اند.

او از تلاش نهاد‌های غیر دولتی و نیرو‌های جهادی قدردانی کرد و گفت: به همت این عزیزان هم اکنون روزانه ۷ هزار ماسک در استان تولید می‌شود که به زودی در داروخانه‌ها عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.