وزیر بهداشت:

گیلان به آرامش نسبی رسیده است

نمکی گفت: در استان های گیلان و قم موج ورود کرونا نسبت به خروج منفی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی، وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی در نشست مشترک با روسای دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهان بسیج درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد،‌ ضمن قدردانی از صدا و سیما و کادر بهداشتی و درمانی در خط مقدم مقابله با کرونا اظهار کرد: بسیج ملی مبارزه با کرونا با همکاری بسیج و وزارت بهداشت و سازمان های مردم نهاد و نظام پزشکی و پرستاری در حال برگزاری است و ما با بستر پرونده الکترونیک و ارتباط با خانواده ها با بیماریابی را انجام می دهیم .

او با اشاره به حضور هیئت اعزامی ۱۲ نفره سازمان جهانی بهداشت به ایران و استقبال آنها از بسیج ملی مقابله با کرونا در ایران، گفت:این طرح را به نمایندگان سازمان جهانی بهداشت ارائه کردیم و نمایندگان سازمان جهانی بهداشت اعلام کردند که در صورت موفقیت بسیج ملی کرونا می توانند از آن به عنوان یک الگوی جهانی استفاده کنند.

نمکی گفت: آنها اصرار داشتند که اگر بتوانیم بیماران را در مراحل اولیه گرفتاری تشخیص دهیم و از چرخش آنها در جامعه پیشگیری و افراد مرتبط با آنها را شناسایی و ایزوله کنیم و آموزش‌های لازم را ارائه دهیم، زنجیره انتقال بیماری را قطع را قطع کرده ایم.

وزیر بهداشت با اشاره به افزایش تعداد آزمایشگاه های تشخیص کرونا گفت: تعداد آزمایشگاه‌ها را از ۳ به ۵۰ رساندیم و هفته آینده بخش خصوصی مورد وثوق‌مان نیز به این چرخه خواهند پیوست تا به این ترتیب افراد در مرحله اول بیماری تشخیص داده و ایزوله شوند وبتوانیم از آلودگی سایرین جلوگیری کنیم و تعداد آزمایشگاه‌ها را به ۷۰ مورد خواهیم رساند.

نمکی گفت: در روزهای نخست به دلیل هجمه ها در فضای مجازی و وحشت مردم شاهد افزایش موارد مراجعه به بیمارستان‌ها بودیم و با اجرای کامل بسیج ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج افراد مشکوک و آلوده را جداسازی و با مسیر خاصی که تعریف کردیم این افراد با یکدیگر هیچ اختلاطی نخواهند داشت و بار مراجعه به بیمارستان‌ها کم خواهد شد و با شناسایی موارد آلوده موج ابتلا را کنترل خواهیم کرد.

نمکی ادامه داد: برهمین اساس این طرح در استان‌های گیلان، قم و نقاط دیگری که شروع شد، این طرح در چهار استان کشور آغاز شد و نتایج مطلوبی در این چند روز گرفتیم و قرار بود پس از ارزیابی نتایج، به کل کشور تعمیم یابد.

او افزود: در چند روز گذشته موج ورودی بیماری نسبت به خروج آن منفی شده است و اکنون در گیلان و قم به نقطه‌ای رسیده‌ایم که امواج طوفانی بیماری را نداریم و همکاران ما در این دو سه روز به آرامش نسبی بعد از آن طوفان رسیدند.

نمکی با اشاره به غربالگری ۳.۵ میلیون نفر در بسیج ملی مقابله با کرونا اظهار کرد:‌ در ۲ روز گذشته این تعداد را ارزیابی و ۱۲۰۰ نفر مشکوک را شناسایی کردیم و ۲۰۰ نفر بستری و ۲۷۰۰ نفر در ارتباط با مبتلایان ایزوله شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند، بنابراین در ۴۸ ساعت گذشته توانستیم افراد پرخطر را شناسایی و از چرخش آنها جلوگیری کنیم.

وزیر بهداشت گفت:‌ امروز با استانداران نشستی داشتیم و سعی کردیم با ویدئو کنفرانس با همکارانمان در بسیج ارتباط داشتیم و معاون بهداشت وزارت بهداشت اخبار پیشرفت طرح بسیج ملی مقابله با کرونا را به اطلاع مردم خواهند رساند و خواهشمندیم تا صدا و سیمای استان‌ها با ما همکاری کنند.

نمکی اظهار کرد: آنچه که ما را گرفتار می کند و این طرح را تحت الشعاع قرار می دهد،‌ این است که مردم در خانه نمی مانند، ما بارها گفته‌ایم، هیچ پروژه اپیدمیلوژیکی موفق نیست مگر اینکه قرنطینه خانگی را با کمک مردم بتوانیم ترویج دهیم، ماندن در خانه بزرگترین کمک به ما در کنترل بیماری بوده و در کشورهایی مانند ایتالیا و اروپا خیابان ها خلوت است و مردم به حرف دولت ها گوش می دهند، گرچه جرائمی هم در نظر گرفته اند، ما اعتقاد داریم اگر بیش از ۳ تا ۵ درصد جمعیت کشور به هشدارها توجه نکنند و قانون گریزی کنند، برخورد پلیسی و قانونی ممکن نخواهد بود.

او اظهار کرد: مردم به سفر می روند و ما را گرفتار می کنند و ما در بسیج ملی مبارزه با کرونا وقتی شماری را شناسایی کردیم، با ورود جمعیت جدید همه برنامه های ما به هم می ریزد و موارد جدیدی شناسایی می شوند که از محدوده های جغرافیایی دیگری می آیند و کد ملی پرونده الکترونیک آنها در جایی دیگر است و این کار را برای ما سخت می کنند.

نمکی ضمن گله مندی بسیار شدید از کسانی که همچنان تردد شهری و بین شهری دارند، گفت: این افراد نه تنها نفس کادر بهداشتی و درمانی را گرفته اند، بلکه و خودشان را هم به زحمت می اندازند، امسال سازمان جهانی بهداشت پاندمی اعلام کرد و شاید به ندرت و یک بار در قرن اعلام پاندمی شود، در چنین شرایط سخت مردم همکاری نمی کنند، بسیاری عادی در سطح شهر رفت و آمد می کنند و مراکز خرید پر از ازدحام است و شاهد ترافیک سنگین در سطح شهر هستیم،‌

وزیر بهداشت ادامه داد: باید توجه داشت که امسال سال استثنایی بوده و بسیار قبیح است که جنب و جوش در شهرهای ایران با این قدمت تاریخی و فرهنگی با کشوری که سال ها از نظر فرهنگی از ایران عقب تر است، مقایسه شود، در این کشورها مردم همه در خانه ها مانده اند و تنها با ضرورت و در موارد بسیار خاص از منزل خارج می شوند و خیابان ها و مراکز خرید در این کشورها خالی از جمعیت است و کسی به سفر نمی رود اما مردم در ایران هر جایی می خواهند می روند و سفر می کنند.

نمکی گفت:‌ بارها گفته ایم از حضور در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه خودداری کنند، ما از کودکی یاد گرفته ایم که بعد از نماز از دور به ائمه چون امام رضا علیه السلام سلام کنیم و این بزرگواران هم به تجمع و حضور مردم که موجب آلودگی و بیماری دیگران می شود،‌ راضی نیستند، مراسم های عروسی و عزا و تجمع ها باید محدود لغو شود، اگر مردم می‌خواهند سین سلامت را به هفت سین خود اضافه کنند، باید نکات را رعایت کنند.

وزیر بهداشت اظهار کرد: ما در ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه تصویب خواهیم کرد که در خروجی شهرها اکیپ بگذاریم و جرائم سنگین را برای افراد مشکوک و آلوده اعمال کنیم و این افراد را به مناطق در نظر گرفته شده منتقل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا خدمات حضوری بسیاری از دستگاه‌ها مثل حضور در دفاتر پلیس +10 و طرح ملی مسکن همچنان ادامه دارد، بیان کرد:‌ ما به همه دستگاه‌ها ابلاغ کردیم که خدمات حضوری را حذف و آنها را غیر حضوری کنند و در جلسه شنبه و دوشنبه با حضور رئيس جمهور موارد بازنگری و راهکارها ارائه می شود و دستورات را ابلاغ خواهیم کرد تا این موارد به صفر برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آخه کدوم آرامش نسبی نه یدونه ماسک هستش نه الکل نه ژل ضدعفونی توی هیچ داروخونه ای نیستش هیچ بیمارستانی توی رشت هیچکسو پذیرش نمیکن حتی اگه کرونا نداشته باشه سکته کرده باشه آقای وزیر چرا گفتین تمام مسافرها همه دارن میان رشت و مازندران بخدا اینجا اوضاع داغونه ترو خدا پلیس راه اجازه ندن بیان مسافرها قرنطینه که نتونستین بکنید توی یکماه که همچیز تموم بشه مثل چین وایتالیا لااقن اجازه ندین کسی بیادش رشت یا مازندران بخدا خانوادهای ما چه گناهی کردن که بخان مریض بشن لطفا یکماه تحمل کنید بعد از یکماه تشریف بیارین خواهش میکنم از استاندار رشت فرماندار رشت اجازه ندن کسی بیادش گناه مردم رشت چیه توی این اوضاع که هیچی نیستش مردمم یورش بیارن ترو از صدا و سیما بیان ببینید هیچ دارو خونه ای نه ماسک داره نه دستکش داره نه الکل نه ژل ضد عفونیی کننده بجز یکی دوتا داروخونه اونم توی یکساعت تموم میشه ترو خدا پلیس راه نذار مسافرها بیان اوضاع رشت بدتر از این بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برای مردم بی‌فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اقای نمکی آرمشو تو چی می بینن تازه کرونا رسیده به روستاها هر روز داریم می شنویم تواشنا تو فامیل یکی به علت کرونا مرده حتی بدون اینکه خانواده قرنتینه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آقای نمکی خسته نباشی مردم تهران خودشون را راحت کنند برای همیشه ساکن شمال شوند واین همه مشکل ساز نشوند
Iran (Islamic Republic of)
فروغ زیارتی
۱۰:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
درود به فرهنگ و شرفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خوب حالاکه گیلان خوب شده ما میایم گیلان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کاش نمی گفتند الان مگر میشود تهرانیها را کنترل کرد همه به طرف گیلان می روند
Germany
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تهرانی ها هنوز نفهمیده اند اگر کشتار مردم گیلان در اثر کرونا را میدیدند خون گریه میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ترو خدا نیایبن اوضاع رشت خرابه هیچ بیمارستانی کسی رو راه نمیدن هیچ داروخونه ای نه ماسک داره نه دستکش داره نه الکل نه ژل ضد عفونی بجز یکی دوتا داروخونه اونم توی یکساعت تموم میشه ترو خدا استاندار و فرماندار رشت یه کاری بکنن مردم رشت از این بدتر نشه به پلیس راه لوشان بگن کسی رو راه نده اگه شوده از مردم کمک بگیرن نذارن کسی بیادش لااقن یکماه نیایبن تحمل کنید
Germany
محمد
۲۲:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اجبار اجبار
میدونید یعنی چی
من خودم راننده اسنپ هستم چون ناراحتی قلبی داشتم ترسیدم کار کنم چند روز خونه موندم دیدم دیگه از عهده خرج خونه بر نمیام مجبور شدم بیام شهرستان سر بار پدر مادرم بشم با خانواده
تو که واسه من و امثال من هیچ کاری نکردی و نمی کنی نگو خونه بمون اگه خونه بمونم از کجا بخورم
Germany
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نداشته باشی بخوری بهتر از اینه که اصلا روی زمین نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خروجی تمامی شهرها رو ببندید.اگه نمیتونید از مردم همون شهر ها کمک بگیرید.عید که بشه یه عده هستن میرن مسافرت مطمئن باشید کل زحمات شما رو هدر میدن جون تموم مردم رو هم بخطر میندازن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آمار كه هر روز داره هزار هزار بيشتر ميشه و فكر كنم با همين سرعت تا آخر فروردين به صد هزار تا مبتلا هم ميرسيم
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۹:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کاش یکم دردک میکردین که با زدن این حرف مردم باز به گیلان میان و فک میکنن خبری نیست
شرم باد
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۹:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
قصدبدی ندارم فقط عرضه چای بازوگیاهان دارویی بازراقدغن کنیدوضع ملت بهترمیشه.بهترهست دمنوش گیاهی کیسه ای بخرندتافله ای خریدن چای سبزوچای سیاه احتمال وجودکرونادرمواردفله ای بیشترازبسته بندی هست.حتی هنگام دم کردن هم ملت دستکش وماسک ندارشتن حداقل یک آب سردی روی چای خشک شده بریزن تاتمیزبشه.ضمن اینکه رسوبات تولوله های پوسیده آب وسوخت هم منجربه مرض هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا ادارات رو‌ تعطیل نمیکنید!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
من که لازم باشه تا آخر عید جایی نمیرم . 5 ماهه خانوادمو ندیدم ولی قید مسافرت به شهر و زادگاهم رو زدم . ایشالله بعد از کرونا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مردم مراعات کنید یک ماه کمتر تردد کنید ودر خانه بمانید برای. سلامتی خودتان وعزیزانتان کادر پزشکی هم خسته میشوند بخاطر این عزیزان هم که شده رعایت کنید زودتر به نتیجه میرسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
توبه خدا اصفهان را قرطینه کنید بیمارستانها جا ندارند بیاید از نزدیک ببینید اوضاع در اصفهان در حال فاجعه است
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر هم آمار کم شد به این ملت ایران نباید گفت واگرنه بلند میشن دوباره میرن سفر ، و جاده چالوس ،
France
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ما که ارامش رو نمی بینیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمجیدسجادیان
۰۷:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ازملت مشنوا بپرس ازمن بپرس ازخودت بپرس ازاوبپرس که بجای توخانه ماندن بساط سفربستیم وبدون درکی از بحرانی مثل اون سرمان زیرانداخته ایم وره سفردرپیش گرفته ایم .
ازبوشهر سجادیان
Spain
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
گیلان هنوز وضعیتش خرابه تو رو از خونه بیرون نرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مردم بیشتر از خوشبینی به گفتن واقعیت نیاز دارن تا جدی تر بگیرند و از جان خود و خانواده شان مراقبت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقای وزیر بانمک کل شهرهای ایران کرونا گرفته شما چطور میگید کرونا در گیلان کم شده.ی سفر سرزده تشریف ببرید.بعد پیام بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
این چه وضعشه چرا قرنطینه نمیکنین اخه چرا ب مردم ظلم میکنین .انقد تو تلوزیون کرونا چیزی نیست چیزی نیس میکنین مردم جدی نگرفتن ب قران من فامیلای خودمو نمیتونم قانع کنم اینو جدی بگیرن فک میکنن سرما خوردگی سادس تا زور بالا سر مردم نباشه هیشکی اهمیت نمیده درسته عمر دست خداس هممون اخرش میمیریم ولی این مشکل اولین راه حلش قرنطینس اونم نظامی .خدایا خودت کمک کن چقد اینجا درخواست و خواهش کنیم قرنطینه کنین نمیکنین خسته شدم اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مگه نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام خدمت مردم عزیز و مسؤولین چرا پلیس فتا قبل از انتشار این مسایل خطرناک در فضای مجازی جلوگیری نمی کنه حداقل مثل سایت دیوار که آگهی می فرستی بعداز تائید منتشر می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
لطفا از آقای وزیر بهداشت سوال کنید چرا به وزیر آموزش و پرورش اعتراض نمیکنه؟؟؟ با اینکه اوضاع خوب نیست وزیر آموزش و پرورش بخشنامه کرده که در هفته آخر سال هم مدیران و معاونان در مدارس خالی حضور یابند...شما که میخواین تابستان را به سال تحصیلی اضافه کنید ... دیگه چرا این بخشنامه رو دادید...وقتی دستور به درخانه ماندن میدهید چرا باید در کاری حضور یابیم که هیچ ارباب رجوعی نداره... لطفا تامل کنید
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۶:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
با تمام این تعریفها تا می‌توانید به سربازها کمک کنید حداقل یک مرخصی از طرف ستاد به این افراد وظیفه شناس داده شود چون نه وسیله نقلیه مباشد ونه هزینه ایاب ذهاب آنها سنگین است لطفاً سربازها رو هم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باید برای مهار کرونا همه ادارات غیر ضرور تعطیل شود و اعلام حکومت نظامی بشود.

مردم متاسفانه به خودی خود رعایت نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
یه روز آمار پایین داشتن چقدر جوگیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
شما در این سالها برای افزایش فرهنگ مردم چه کرده اید که حالا طلبکار شده اید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
فرهنگ رعایت نشده و همش تقصیر دولت

بحث جون هست ... رعایت نکنن میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
وقتی از فرهنگ کار پیش نمی رود بابد از اجبار استفاده کرد. اعلام حکومت نظامی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ایشون مسئول بود؟ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم خودشون برای افزایش فرهنگ هیچ کاری نمیکنن،چند ساله رسانه ها در مورد فرهنگ رانندگی برنامه مختلف ساختن،چند سال در مورد نریختن زباله و.... برنامه ساختن،اما بعضی مردم همچنان در نادانی بسر میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اقا قرنطینه کنین خواهش میکنم .کار خودتونم راحت میشه زود تر تموم.شه این بلا.خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تقصیر خودتونه که اولش هی گفتین کرونا ترس نداره. حالا دیگه نمیشه این مردم نترس رو جمع کرد. متاسفانه بعضیا ثابت کردن که فقط باید زور بالا سرشون باشه. الان فقط زور جواب میده، تازه اگه جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
پیگیری کن واسشون
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
درست میشه انشااللاه
معاف بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگه همه معاف کنند توی یکی باید بفرستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اینا رو نگید الان باز مردم میریزن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقای وزیر وقتی به مردم گفته میشود کرونا زیادم خطر ندارد ومردم به باور کاذب می رسند که اگرم بیمار بشوند افراد پیر یا مریز چند درصد امکان مرگ پیدا میکنند اخه چطور انتظار دارید وقتی خطری نیست مردم در خانه بمانند..
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خدار شکر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
توروخدا ب فکر سربازا هم باشید بخدا اونام جزئی از مردمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
پس به سلامتی تعطیلات میشه رفت شپا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بیشتر از از ۲۰۰ نفر فقط تو گیلان مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
معذرت میخوام جناب وزیر بهداشت تهران آمار چقدر است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بفرما برو از دولت مطبوعت بپرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خیلی خبر خوشحال کننده ای بود. الهی هزار مرتبه شکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اقای نمکی خیلی بانمکی یه سر پاشو بیا اینجا ببین ارامش نسبی وجود داره یا نه!!!! واقعا عقل ادم هنگ میکنه از حرفهای شما!!!!
Iran (Islamic Republic of)
:/
۱۶:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
والا بخدا -_-
همین حرفا رو میزنن دیگه از فردا با تهرانیا صف میکشن بیان گیلان ای خدا-_-
France
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اقا محمد،حرفت درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مازندران را دریابید
خواستار ممنوعیت رفت و آمد ها در سطح شهرستان های استان هستیم ، انوکه در شهر میبینیم نشان از عدم درک مردم ومستفرین داره ، مازندران را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
:/
۱۶:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
شما مردم مازندران خودتون دست به کار بشین به امید این مسئولین بی مسئولیت نمونید
وضع مازندران بهتر بود قبلا اما به لطف مهمونای ناخونده الان مازندران وضعش بد تر از ماس(گیلان)
شما خودتون دست بکار شین جلو این مسافرای... رو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
الان تو مازندران تنش زیاد شده ، اگر مسافرزیادبیان ممکنه واقعادرگیری هم بشه ،اونوقت باید بازتخت های بیمارستانی صرف بیماری آسیب دیده بشه ،
اما اگر دولت تصویب کنه که ممنوعیت آمد وشدبرقرار بشه ،مازندران میتونه مدیریت کنه ،با وجود دوتا دانشگاه علوم پزشکی سراسری و حتی دانشگاه علوم پزشکی آزاد، وضعیت این طوریه . خدا به خیربگذرونه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ترو خدا قرنطینه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
حجم اینترنتی خودمون رو بگید بدن هدیه نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۳:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کاش یه روز پیام بدی که کرونا ریشه کن شده
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
به امید خدا وبا رعایت مردم انشاءالله ریشه کن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اینترنت ها چرا قطع؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خدا قوت وزیر محترم دوست داریم پس در خانه می مانیم
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۳:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شما دکتر ما فشاری که بر دوش شما هست درک می کنیم خدای سبحان به شما وکلیه جان برکفان عرصه سلامت، سلامتی وعزت دهد. بعد از فروکش کردن این بلای جهانی تقدیر خاص از پزشکان وپرستاران وشهدای سلامت انجام شود. با پاداش مالی قابل توجه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خداکنه بزودی همه جا این کرونا ریشه کن بشه بخدا داریم دق میکنیم از بس تو خونه ایم ...تو روخدا مردم هم رعایت کنین از خونه بیرون نرین یه مدت تا همه از شرش خلاص بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بسیج ملی ایران خوب است اگر در عمل اجرا شود وکنیم حرف تا عمل فاصله ای نداردولی نه در ایران که کاش درست عمل کنیم مردم ایران بهداشت رو رعایت نمیکنند نانوایی پول میگیره با همون دست آلوده نون میده دست مردم پمپ بنزین اپراتور جایگاه پول میگیره نازلی که توسط دیگران لمس شده لمس میکنه بعد میاد کسی که از ماشین پیاده نشده کارت سوخت یا کارت بانکیش رو میگیره سوخت میزن کارتهای آلوده شده رو دراختیار راننده قرار میده یا یا یا واینها همه جا اتفاق می افته بابا چرا در خانه ماندن برای ما سخت است
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۳:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
یه سوال چرا دولت امار واقعی ازروز اول نگفته ونمیگه بعضی خبرگذاری ها یک امار میدن دولت یه امار میده نمایندگان یک امار میده کی راست میگه جواب سوال من روبدین لطفا مابه کی اعتماد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۶:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام
چقدرم درگیر جزئیات هستید فکر کنید آمار دقیق گرفتید مثلا چی میشه؟
شما ها فقط بهداشت رو رعایت کنید بلکه این بیماری تموم بشه
اصل مطلب رو ول کردید هی میگید آمار آمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بریم سفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگه خیلی از جونتون سیر شدین میتونین تو اتاقتون بخوابین شیر گاز رو باز کنین به همین راحتی بقیه مردم جونشونو دوس دارن شما حق نداری جونشونو به خطر بندازی بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۱۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
به نظرمن وزیرنبایدبگه به ارامش رسیده شمال بعضی مردم اصلارعایت نمیکنن میرن مسافرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
این چه حرفیه خیلی هام هم نگران هستن
یعنی عقل وزیر به اندازه شما یکی نمیکشه؟
Iran (Islamic Republic of)
:/
۱۶:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
گیلان
۱۳:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
الان اینو گفتن همه بار رو بندیل میکنند میاین گیلان نیاین گیلان نیاین گیلان
Iran (Islamic Republic of)
:/
۱۶:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چه گرفتاری شدیم چقد باید بگیم نیاین استان ما
واقعا چیشد که درک و فهم جامعه اینقد پایین اومد
Iran (Islamic Republic of)
نکته سنج
۰۶:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چیه هی گیر دادید نیاید نیاید هرکی دوست داره بیاد هرکی نداره نیاد شما کاره ای نیستید تایین وتکلیف کنید واسه ملت
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
عزیزان دل هموطن ، کاهش تو استان ما به این معنا نیست که جای امنی برای مسافرت شماست ، به ازای همین تعداد کم هم ما ظرفیت پذیرش نداریم و همونطور که مستحضرید بیمارستان صحرایی دایر شده .
لطف کنید در خانه بمانید و مسافرت نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اره واقعا باید تو خونه بمانید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خداروشکر...از خدا میخواهم که آرامش دوباره به کشور عزیزم برگردد،به برکت صلوات بر محمد وال محمد...
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اره دیگه قم به همه جا منتقل کرد.کی دیگه میره قم
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خداروشکر که به آرامش‌ نسبی رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
وزیر بهداشت محترم و مدافعان سلامت از زحمات شما تشکر و قدر دانی داریم.
آخرین اخبار