توصیه های پیشگیری از ویروس کرونا در جایگاه های سوخت

مدیر جایگاه داران استان کرمانشاه گفت: آمار تراکنش‌های استان کرمانشاه ۱۵ لیتر است یعنی خودرو‌ها هر دو سه روز به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند که این ابتلا به بیماری را بیشتر می‌کند.

پیشگیری از ویروس کرونا صالحی مدیر جایگاه داران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: ملت عزیز ما با همراهی مسئولان همت کنند  و اراده نیرومند داشته باشند در کنار یکدیگر می توانند از این بحران نیز عبور کنند.

او گفت: انجمن های صنفی جایگاه داران با تشکیل کارگروه ها  کار مردمی شروع کردند  و گروه هایی تشکیل دادند و دستکش های یکبار مصرف و مواد ضد عفونی بین  جایگاه ها  توزیع کردیم.

صالحی ادامه داد: روزانه چندین بار  نازل های سوخت  پزهای  بانکی  ایستگاه ها ضدعفونی  می شود و دستکش  توزیع شده اما با توجه به کمبود دستکش ازکیسه فریزر ونایلون  استفاده  کنند.

او با بیان اینکه مجاری  عرضه سوخت  از جمله مکان های شیوع  این  بیماری هستند گفت: با تمام توان در خدمت همه میهنان  هستیم اما از آنها تقاضا می کنیم به هیچ عنوان برای پرداخت  وجه ازپول استفاده  نکنند.

به گفته این مقام مسئول  در مراجعه به جایگاه های سوخت  باک خود را پر کنند تا دفعات کمتری  در محیط های سوختگیری حضور داشته باشند.

او گفت: آمار تراکنش های استان کرمانشاه ۱۵  لیتر است یعنی خودروها هر دو سه روز به جایگاه ها مراجعه می کنند که این ابتلا به بیماری را بیشتر می کند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار