سخنگوی صنعت برق کشور پاسخ داد:

چه کسانی می‌توانند قبض برق خود را پرداخت نکنند؟

رجبی مشهدی گفت: در پی شیوع کرونا برخی از مشترکان خانگی و تجاری تا اردیبهشت ماه فرصت دارند تا قبض برق خود را پرداخت کنند.

چه کسانی می‌توانند قبض برق خود را پرداخت نکنند؟به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشترکان خانگی و مشترکان تجاری آمپری در پی شیوع کرونا در کشور، اظهار کرد: هدف ما این است که به منظور کاهش تردد، خدمات غیر حضوری به تمام مشترکان ارائه دهیم و در عین حال شبکه برق به طور کامل پایدار باشد و در تأمین برق اختلالی ایجاد نشود.

او گفت: علاوه بر این مسئله برای افرادی که درخواست خرید انشعاب جدید دارند مثل افرادی که به تازگی خانه ساختند، برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا علاوه بر انجام امور به صورت غیر حضوری پرداخت هزینه انشعاب نیز در سه قسط انجام شود.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود: افرادی که توانایی پرداخت قبوض برق را ندارند و موفق به انجام این کار نشده‌اند، برق آن‌ها به هیچ عنوان قطع نمی‌شود و این افراد تا اردیبهشت ماه فرصت دارند که قبض خود را پرداخت کنند، اما در خواست ما از افرادی که توانایی دارند این است که حتما نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:خدمات شرکت برق غیر حضوری ارائه خواهد شد


رجبی مشهدی با بیان اینکه این طرح شامل حال مشترکان تجاری نیز می‌شود، گفت: منظور از مصارف آمپری که در اطلاعیه منتشر شده آمده بود، مشترکانی هستند که میزان مصرف برق آن‌ها کم است که شامل حال مشترکان تجاری کوچک همچون مغازه‌ها، سوپر مارکت‌ها و یا تولیدی‌های کوچک می‌شود و این تسهیلات شامل حال کارخانه‌ای که تولید کافی دارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed jouzi
۲۰:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
فقط میگید از خونه بیرون نرید ، بابا از کجا بیاریم بخوریم
United States of America
محمد
۱۹:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دیگه هیچ پولی حتی برای خرید ندارم
آخرین اخبار