رونمایی از نوع جدید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در خاتم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: واحد متخلفی که با ترکیب آب و گلاب به عنوان مواد ضدعفونی کننده،کالای خود را به فروش میرساند، پلمب شد.

رونمایی از نوع جدید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در خاتمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید جمال الدین طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی گزارشی مبنی بر فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در یکی از فروشگاه‌های کالای بهداشتی، دستور پلمب این واحد متخلف را صادر کردیم.

او  اضافه کرد: واحد متخلف با ترکیب آب و گلاب به عنوان مواد ضدعفونی کننده، بدون پروانه بهداشتی و با قیمت فروش نامتعارف، کالای خود را به فروش میرساند، لذا با دستور دادستانی فروشگاه مذکور توسط مأموران بهداشت و اماکن عمومی پلمب شده است.

طباطبایی ادامه داد: سلامت عمومی از مصادیق حقوق عامه است و در شرایط حساس فعلی که ویروس کرونا در تمامی استان‌های کشور انتشار یافته، بحث سلامت و بهداشت عمومی بسیار حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم با بیان اینکه با هر عامل تهدید امنیت بهداشتی مردم برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: واحد‌های صنفی به توصیه‌های کارشناسان بهداشت توجه ویژه‌ای داشته باشند، در غیر اینصورت به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد و از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

او مشارکت شهروندان را جهت فائق آمدن بر شرایط حساس پیش رو را خواستار شد و افزود: مردم ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی جامعه پزشکی کشور و اجتناب از هر گونه تردد غیر ضروری می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی یا تخلف‌های صنفی تهدیدزا مراتب را به مسئولین مرتبط گزارش کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار