تمامی چنگک‌های قصابی محدوده شهر شباب، برش و جمع آوری شد

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول گفت : در راستای جلوگیری از عرضه گوشت غیربهداشتی، تمامی چنگک‌های قصابی محدوده شهر شباب، برش و جمع آوری شد.

تمامی چنگک‌های قصابی محدوده شهر شباب، برش و جمع آوری شد

محسن صادقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت : چنگک‌های قصابی محدوده شهر شباب با حضور نمایندگان ادارات فرمانداری، دادستانی، دامپزشکی، اصناف، صمت، شهرداری شباب و پاسگاه نیروی انتظامی شهر شباب  جمع آوری شدند.

او افزود :همکاری هر چه بیشتر متصدیان واحد‌های قصابی شهر شباب برای عرضه گوشت بهداشتی و فراهم کردن زمینه اطمینان بیشتر مردم جهت خرید گوشت مصرفی خود از مراکز تحت نظارت دامپزشکی و جلوگیری از اشاعه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از مهم‌ترین برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول است.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول  در ادامه با تاکید بر این موضوع که کبابی‌های شاغل در شهر شباب نیز باید از عرضه گوشت فاقد بر چسب و مهر دامپزشکی به مصرف کنندگان خود اجتناب کنند بیان کرد : کبابی‌های شاغل نیز بایستی گوشت مورد نیاز خود را از قصابی‌ها و کشتارگاه‌های دارای مجوز فعالیت و تایید دامپزشکی تهیه کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.