استاندار لرستان:

هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت

استاندار لرستان گفت: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، چنانکه مراکز تاریخی، تفریحی و هتل‌ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، چنانکه مراکز تاریخی، تفریحی و هتل‌ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده‌اند.

سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه در برخی از استان‌ها روند شیوع کروناویروس کاهش یافته است، اظهار کرد: طی این جلسه طبق گزارشی که استانداران ارائه دادند در برخی از استان‌ها گسترش ویروس کرونا رو به افزایش است که قرار شد کمک بیشتری به آن‌ها شود.

او به پیشنهاداتی که به رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه داده بود، اشاره کرد و گفت: مساعدت برای توزیع ماسک در استان‌ها و صدور مجوز جهت ساخت ماسک‌های پارچه‌ای و همچنین استفاده از نیرو‌های بازنشسته حوزه بهداشت و درمان و بکارگیری پزشکان و پرستارانی که بیکار هستند در این مقطع زمانی می‌توانند در این جریان کمک شایانی کنند.

او گفت: همچنین پیشنهاد شد ترتیبی داده شود در صورت امکان بخشی از منابع استان در خارج از شمول به حوزه مبارزه با کرونا انتقال داده که همگی مورد موافقت قرار گرفتند.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام تعطیل نوروز خاطرنشان کرد: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، چنانکه مراکز تاریخی، تفریحی و هتل‌ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده‌اند.

او ادامه داد: لرستانی‌هایی که در سایر نقاط کشور هستند و قصد حضور در استان را دارند توصیه می‌شود از دید و بازدید صرف نظر کنند چراکه امکان انتقال یا گرفتن این ویروس وجود دارد، از این‌رو سلامتی خود یا دیگران را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.