بازگشت همه به سوی اوست؛

پبام تسلیت شخصیت های کشوری و استانی درپی درگذشت همسر آیت الله یزدی

جمعی از شخصیت‌های کشوری و استانی درگذشت همسر آیت الله یزدی، این عضو فق‌های شورای نگهبان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در پی درگذشت همسر آیت الله یزدی عضو فق‌های شورای نگهبان و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،جمعی از  مسئولان کشوری و استانی با صدور پیام‌هایی جداگانه به آیت الله یزدی ضمن عرض تسلیت، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه  غفران و رضوان الهی را مسئلت کردند.


بیشتر بخوانید؛ همسر آیت‌الله یزدی درگذشت


پیام تسلیت آیت‌الله جنتی


آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در پیامی درگذشت همسر مکرم آیت‌الله محمد یزدی عضو فق‌های شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن پیام دبیر شورای نگهبان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون

آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی دامت برکاته

درگذشت بانوی پرهیزکار و صبور، همسر مکرّم جنابعالی را به شما و فرزندان گرامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه علو درجات و رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

تسلیت رئیس قوه قضائیه به آیت‌الله یزدی

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی دامت برکاته

با عرض سلام و تحیت

مصیبت درگذشت همسر مومنه و پرهیزکار حضرتعالی موجب تاثر و تاسف گردید.

اینجانب این مصیبت را به حضرتعالی، فرزندان مکرم و بستگان محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و همنیشینی با حضرت فاطمه معصومه (س) و برای حضرتعالی و فرزندان محترم صبر واجر جزیل مسئلت دارم.

تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت همسر آیت الله یزدی

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ادام الله ظله الشریف)

خبر درگذشت همسر مکرمه و مؤمنه حضرتعالی موجب تاسف و تاثر شد. مصیبت وارده را به جنابعالی، فرزندان ارجمند و بستگان محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه مغفوره، از درگاه احدیت، آمرزش و غفران الهی را مسئلت می‌نمایم. امید است خداوند متعال، آن بانوی پرهیزگار را در جوار لطف حضرت صدیقۀ طاهره (س)، مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد و به جنابعالی و عموم بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل، کرامت فرماید.

آیت‌الله موحدی کرمانی درگذشت همسر آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت

 آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی به آیت الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درگذشت زوجه مکرمه ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله یزدی (دامت برکاته)

رئیس محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

خبر در گذشت زوجه مکرمه موجب تأسف و تاثر گردید. بدینوسیله این مصیبت مولمه را به حضرتعالی و فرزندان و سایر بستگان محترم تسلیت عرض نموده و برای آن بانوی مومنه و متدینه از خداوند سبحان، غفران و رحمت واسعه و برای خاندان محترم و بازماندگان داغدار صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه به آیت الله یزدی 

در پی درگذشت همسر آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت آن مرحومه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:حضرت آیت الله یزدی دامت توفیقاته،رئیس محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر درگذشت بانوی پارسا و شکیبا، همسر گرامی و فداکار شما که در کوران حوادث و دوران مبارزات جناب‌عالی در انقلاب یار و همراه حضرت‌عالی بوده است موجب تاثر و اندوه شد.

این مصیبت را صمیمانه به حضرت‌عالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقیده سعیده و سلامت و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای حضرت‌عالی و بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

ائمه جمعه قم درگذشت همسر آیت الله یزدی را تسلیت گفتند

ائمه جمعه استان قم با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت خطاب به رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: درگذشت همسر بزرگوار و بردبار حضرتعالی باعث تاسف و تالم خاطر شد. اینجانبان مصیبت وارده را به حضرتعالی، بیت مکرم و سایر بازماندگان و مردم شریف استان قم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن بانوی مکرمه، رحمت و مغفرت الهی و برای خاندان معزز صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمائیم.

تسلیت آیت الله نوری همدانی به آیت الله یزدی

متن پیام تسلیت حضرت آیت الله نوری همدانی درپی درگذشت همسر آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی دامت برکاته
درگذشت همسر مکرمه جنابعالی که از شخصیت‌های برجسته حوزه علیمه قم و نظام جمهوری اسلامی می‌باشید را تسلیت عرض نموده و دوام توفیقات حضرتعالی و رحمت و مغفرت برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت حجت الاسلام ذوالنور به آیت‌الله یزدی


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیامی ارتحال همسر آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

 در پیام حجت الاسلام والسملمین ذوالنور خطاب به آیت الله یزدی آمده است: ارتحال بانوی مومنه سرکار خانم آذری، همسر فداکار حضرت مستطاب عالی را تسلیت عرض می کنم.

 بانوی مومنه، انقلابی و ایثارگری که در طول دوران سخت مبارزات قبل از پیروزی انقلاب و مقابله با رژیم ستمشاهی و در تمام مراحل پرفراز و نشیب بعد از پیروزی، بار مشارکت و مساعدت همه این مجاهدت‌ها را در کنار حضرتعالی به دوش کشید، یقینا در جوار رحمت، غفران و روح و رضوان الهی متنعم خواهد بود.

 علو درجات آن مرحومه مغفوره و مزید عزت، عافیت، سلامت و طول عمر پر برکت حضرتعالی را از خدای سبحان خواستارم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.