اقدامات قاطعانه برای مقابله با کرونا

استاندار کردستان گفت: اگر نیاز به اقدامات و تدابیر شدیدتری برای مقابله با کرونا باشد، قاطعانه این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان اظهار داشت: اگر به مرحله‌ای برسیم که نیاز به تدابیر شدیدتر برای کنترل و مقابله با این ویروس داشته باشیم، قاطعانه این کار را خواهیم کرد اما امیدواریم با همکاری جمعی و مشارکت همگانی مردم به آن مرحله نرسیم تا به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینکه نیاز به همدلی و همه افراد با هر عقیده و طرز فکری در این مسیر داریم،  افزود: تمام جریان‌ها باید کمک کنند چرا که اکنون وقت خودخواهی،  انتقاد و مجادله نیست و اعمال همه به طور مستقیم با جان انسان‌ها سر و کار دارد.

استاندار کردستان یادآور شد: غربالگری مسافران در مبادی ورودی استان اگر چه ممکن است با رنجش و سوءتفاهم‌هایی همراه باشد اما بخاطر حفظ سلامت خود فرد، مسافران و چه افراد در مقصد، ناگزیریم آن را انجام دهیم و امیدواریم افراد با فرهنگ و درک بالایی با این موضوع کنار بیایند.

مرادنیا اضافه کرد: کاهش سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری، خودداری از تجمع در تمام مراسم‌ و مناسبت‌ها و بازارهای خرید و رعایت نکات بهداشتی صادر شده از مراجع رسمی پزشکی می‌تواند بزرگ‌ترین کمک مردم به خودشان برای شکستن چرخه شیوع این ویروس باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.