معاون مهندسی سپاه استان سمنان:

پروژه استخر میامی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علی‌اکبر شهابی گفت: پروژه استخر میامی هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اکبر شهابی نیا معاون مهندسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه پروژه استخر میامی در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه تا اردیبهشت‌ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

او با اشاره به اینکه تاکنون دو میلیارد تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است، افزود: با تأمین اعتبارات موردنیاز در مرحله نهایی و خریداری تأسیسات و تکمیل فضای محیطی این پروژه نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون مهندسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه این پروژه طی تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش‌وپرورش میامی و سپاه قائم آل محمد (عج) در سال ۹۴ به سپاه واگذار شد، افزود: این در حالی اتفاق افتاد که فقط مرحله اسکلت این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد اجراشده بود.

شهابی نیا بابیان اینکه عدم پرداخت تعهد مالی ۵۰۰ میلیون تومانی فرمانداری میامی در این پروژه مسائل و مشکلاتی را ایجاد کرده است که منجر به کندروی فرآیند تکمیل این پروژه شده است، اضافه کرد: با تخصیص و جذب این اعتبار مراحل نهایی به‌سرعت تکمیل خواهد شد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان سمنان بیان کرد: پیش‌ازاین افتتاح پروژه استخر میامی برای فروردین‌ماه برنامه‌ریزی‌شده بود که با شیوع این بیماری برنامه افتتاح آن به تعویق افتاده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار