مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه ۲۳اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۶ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از ۲ مکان مورد نظر ۶ هزار و ۹۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده را ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت: ۲ متهم ۱۸ و ۴۳ ساله با تشکیل پرونده مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق با ۷۳ فقره سرقت در بندرانزلی

سردار عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری یک سارق با ۷۳ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

او افزود: سارق حرفه‌ای که تحت تعقیب پلیس بود، هنگامی که در پایانه مسافربری بندرانزلی قصد خروج از استان را داشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: این متهم با تغییر چهره سعی داشت هویت خود را پنهان کند، ولی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

عزیزاله ملکی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۵۴ فقره سرقت منزل و ۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان بندرانزلی اعتراف کرد.

این مقام قضایی با بیان اینکه ۸ مالخر این پرونده شناسایی دستگیرشدند، افزود: متهم ۳۰ ساله و ۸ مالخر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۵ کیلو تریاک در رشت

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادتریام در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد افزود: مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدراستان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۵ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ احمد‌پور افزود: قاچاقچی ۳۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق مغازه در لنگرود دستگیر شد

سرهنگ مجید نیکویی فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را حین سرقت از یک باب مغازه موبایل فروشی مشاهده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

اوبا بیان اینکه متهم مورد نظر بلافاصله دستگیر شد افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از مغازه‌های موبایل فروشی در شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان و صومعه‌سرا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: سارق ۲۳ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.