نارضایتی بیشتر آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد ۵۳ درصد مردم آمریکا از عملکرد رئیس‌جمهور خود در خصوص مسئله کرونا رضایت ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج نظرسنجی اخیر «هیل/هریس ایکس» نشان داد بیشتر آمریکایی‌ها از نحوه کنترل ویروس کرونا بدست دونالد ترامپ، رئیس جمهور خود رضایت ندارند.

بر اساس این نظرسنجی، ۵۳ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند از نحوه عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با این ویروس راضی نیستند. این در حالی است که فقط ۴۷ درصد اعلام کردند عملکرد او را در مقابله با ویروس کرونا قبول دارند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا بیشتر از سوی جمهوری خواهان مورد قبول است. زیرا ۸۲ درصد جمهوری خواهان اعلام کردند عملکرد او را قبول دارند. این در حالی است که ۷۹ درصد دموکرات‌ها اعلام کردند از نحوه عملکرد رئیس جمهور آمریکا در خصوص مسئله کرونا رضایت ندارند.

این نظرسنجی پیش از آن برگزار شد که روز پنجشنبه (دیروز) تاثیرات منفی اقتصادی ویروس کرونا باعث سقوط بی سابقه سهام آمریکا شود. به نظر می‌رسد ویروس کرونا با ورود خود به آمریکا به یکی از بزرگترین بحران‌های ریاست جمهوری دونالد ترامپ تبدیل شده است.

ساموئل هموند، مدیر یکی از بخش‌های اتاق فکر نیسکانن مستقر در واشنگتن اعلام کرد: بازار به ما می‌گوید که ما در حال یک رکود جهانی هستیم. این رکود به گونه‌ای است که با تزریق پول به بازار و یا سیاستگذاری پولی برطرف شود. این رکود درباره تعطیلی مدارس است. درباره لغو رویدادهاست و این یک چالش بی سابقه است.

نظرسنجی «هیل/هریس ایکس» بر روی ۱۰۰۱ شرکت کننده آمریکایی در تاریخ ۸ و ۹ مارس انجام شد.

آخرین آمارها حاکی از آن است که ویروس کرونا تاکنون در ۴۰ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا گسترش یافته است. همچنین ۱۶۳۶ نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده و از این میان ۴۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار