اهدای اقلام پزشکی حفاظتی و بهداشتی به بیمارستان سقز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سقز گفت:برخی اقلام پزشکی از سوی خیرین به به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی محمدیان گفت: تعدادی از پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی و جمعی از خیران در اقدامی انساندوستانه، بخشی از اقلام مصرفی حفاظتی مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) را خریداری و اهدا کردند.

او افزود: اهدای این اقلام با حضور فرماندار ویژه و رییس بیمارستان امام خمینی انجام شد که شامل ۱۰۰ دست لباس ویژه حفاظتی، ۲ هزار دست کاور کفش و یک هزار عدد کلاه بیمار است.

محمدیان با بیان اینکه روزانه این توزیع‌ها انجام می‌شود، اضافه کرد: افراد تامین کننده این اقلام تعهد دادند جهت حمایت از فرشتگان کادر پزشکی، این روند را به صورت تدریجی بدلیل دشواری در تامین وسایل بهداشتی و پزشکی ادامه دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه مرحله بعدی این کمک‌ها شامل: ۲۰۰ دست لباس و ماسک‌های صورت در روز‌های آینده تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) خواهد شد، گفت: با مدد از الطاف الهی و با تمام توان و مساعدت پیمانکاران و خیران، پشتیبان کادر پزشکی و درمانی خواهیم بود.

محمدیان ارزش ریالی این کمک‌ها را ۱۱۰ میلیون ریال برآورد کرد و یادآور شد: کمک‌های جمع آوری شده هیچ ارتباطی با کمپین‌های مردمی ندارد و آن‌ها هم با هماهنگی فرمانداری اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها را تهیه و توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.