سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

واژگونی یک دستگاه میکسر در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین الدین

ملکی از واژگونی یک دستگاه میکسر حامل بتن در محور شرق به غرب بزرگراه زین الدین خبرداد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد؛ در ساعت ۱۱:۳۱ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه واژگونی دستگاه میکسر حامل بتن در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین الدین در ابتدای رمپ ورودی بزرگراه امام علی (ع) به سمت جنوب، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام، دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در محل ۱ دستگاه میکسر حامل بتن به هنگام حرکت در بخش ورودی به رمپ مسیر بزرگراه امام علی جنوب، به دلیل نامشخصی وارد قسمت فضای سبز شده با جدول و گاردریل برخورد کرده و کاملاً به سمت بغل واژگون شده بود.

او بیان کرد: راننده یک مرد حدودا ۵۰ ساله بود به طرز خطرناکی در اتاق وسیله نقلیه محفوظ شده بود و آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه طی یک عملیات حساس توانستند فرد را زنده از وسیله نقلیه خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ملکی گفت: کامیون با یک جرثقیل به حالت اولیه بازگشت و به محل امنی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه محل برای بررسی علل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور داده شد، افزود: از خودرو‌ها مخصوصاً وسایل نقلیه سنگین تقاضا می‌کنم در رمپ‌های ورودی یا خروجی از بزرگراه مسائل مربوطه را مد نظر قرار دهند.

او ادامه داد: اگر با سرعت بالا وارد رمپ‌ها شوند احتمال واژگونی خودروشان وجود دارد و یا احتمال اینکه خودرو از کنترل خارج شود، زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار