فرماندار ویژه آبادان؛

مردم از تردد غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند

فرماندار ویژه آبادان گفت:مردم با رعایت مراقبت‌های بهداشتی از تردد غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: نگرانی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمار رو به رشد مبتلایان در شهر‌های آبادان و خرمشهر ما را وادار میکند که ضمن اعلام شفاف آمار‌ها با شما در همه زمینه‌ها صادق و شفاف باشیم تا با همکاری هم نگرانی‌ها را کاهش دهیم.

او افزود: امروز هرکاری که می‌کنیم در مقدمه اش باید مراقبت‌های بهداشتی را به صورت جدی در نظر داشته باشیم. بخش اعظمی از کنترل کرونا توسط خود ما مردم انجام پذیر است. بخش دیگری را باید به کسانی که هنوز غفلت می‌کنند یا بی اهمیت از کنار این موضوع که حیات همه ما و همشهریانمان را تهدید می‌کند می‌گذرند، آموزش بدهید.

فرماندار ویژه آبادان گفت: از دوستان، همسایگان، فامیل و بستگان خود بخواهید که مسئولانه‌تر نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های اعلامی مسئولان را رعایت کنند.

موسوی افزود: ما همه در یک کشتی نشسته ایم و کسی حق ندارد این کشتی که در اقیانوس پهناوری در حال حرکت است و سرنشینانش علاقمند به رسیدن به ساحل هستند را سوراخ کند.

او با بیان اینکه اقدامات ما نباید دیگران را متضرر سازد گفت: کسبه همکاری خوبی در این زمینه داشته اند، اما از برخی کسبه بویژه دستفروش‌ها می‌خواهیم برای مدتی این شغل خطرناک را کاملا رها کنند و لجبازی نکنند. آن‌ها علاوه بر دیگران به سلامتی خود هم لطمه میزنند.

فرماندار ویژه آبادان از مردم خواست از بساطی‌ها و کلا جا‌هایی که بهداشتی نیستند اصلا خرید نکنند و همه ما حتی المقدور هر سه روز یکبار آنهم یکی از اعضای خانواده که به ماسک و دستکش مجهز است برایصرفا خرید مایحتاج به بازار بیایید.

موسوی تصریح کرد: نگران فرزندان دلبندتان، جوانانتان و پدران پیر و مادرانتان و عزیزانتان باشید. این بیماری بیرحم است و به فقیر و غنی و پیر و جوان رحم نمی‌کند.

اوگفت: لطفا به مسافرت نروید و کلا میهمان تحت هیچ شرایطی نپذیرید چه غیر هم استانی باشد و چه هم دستانی.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه در مراسمات عزا و عروسی شرکت نکنید و یا مراسمات شادیتان را به تعویق بیندازید افزود: لطفا با ماموران بهداشت، پلیس، بسیج و فرمانداری همکار داشته باشید.

موسوی گفت: مردم زباله هایشان را در پوشش در بسته جلوی درب منزل قرار دهند و در صورت داشتن بیمار یا فرد بدحال سریع به بهداری مراجعه کنند.

او خاطر نشان کرد: مردم خونسردی خود را حفظ کنند، بنده و سایر مسئولان هم در تامین مایحتاج ضروری و به موقع در حال برنامه ریزی هستیم راه‌های ورود به آبادان را بهتر از پیش کنترل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.