فرماندار ماهشهر از ایستگاه‌های تست سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و اختصاص مکانی برای قرنطینه افراد بیمار از سوی پتروشیمی‌ها خبر داد.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ایستگاه‌های تست سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و اختصاص مکانی برای قرنطینه افراد بیمار از سوی پتروشیمی‌ها برپا شد.

او افزود: برای کنترل بر جایگاه‌های سوخت، نانوایی‌ها، قلیان‌سراها، قهوه‌خانه‌ها، اصناف و مراکزی که انتقال و شیوع ویروس کرونا در آن‌ها بیشتر است تدابیر بهداشتی بیشتری در نظر گرفته شده است و قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌هایی فعال، پلمپ می‌شوند.

بیرانوند بیان داشت: در نانوایی‌ها به لحاظ حفظ مسائل بهداشتی، متصدیان آن با اتخاذ تدابیر به شیوه‌ای که مدیران بهداشت و درمان مشخص می‌کنند، ملزم شدند نان را در اختیار شهروندان عزیز قرار بدهند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های درج شده در پلاکارد‌های تبلیغاتی نصب شده در محل این اصناف، تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که در ۲ هفته آینده تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشده و خود مراقبتی را انجام دهند و همچون گذشته با اهتمام به مسئولیت شهروندی خود، ضمن رعایت نکات بهداشتی ما را در این امر خطیر یاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.