مدیر کل ورزش و جوانان گلستان؛

گندزدایی کامل اماکن و ادارات ورزشی سراسر استان

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با تلاش و همکاری تمامی دستگاه‌ها همه اماکن و ادارات ورزشی سراسر استان گندزدایی و ضدعفونی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه در ادارات ورزش و جوانان در راستای همکاری با ستاد پیشگیری از ویروس کرونا گفت: به منظور کمک به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در اداره کل ورزش و جوانان استان و تمامی ادارات شهرستان‌های استان گندزدایی صورت گرفته است و همچنین کارکنان اداره کل نیز به منظورتشخیص افرادی که علائم بیماری را دارند غربالگری شده اند.

او ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی دولتی وبخش خصوصی و همچنین تمامی مسابقات ورزشی سراسر استان نیز به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و مربیان لغو شده و همچنین در سالن‌های ورزشی سراسر استان سم زدایی صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: بازرسان و تیم‌های نظارتی این اداره کل در سراسر استان با همکاری مسوولین ورزش و جوانان در شهرستان‌ها به صورت دقیق دستورالعمل‌های صادره در حوزه ورزش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

طیبی همچنین افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری محلول ضدعفونی کننده دست در دسترس کارکنان قرار گرفته است.

طیبی همچنین تصریح کرد: از سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد نیز خواسته شده است برای ترویج نکات بهداشتی و همچنین انجام اقدامات پیشگیرانه تمام تلاش خود را بکار گیرند و از طریق فضای مجازی و راه‌های دیگر در جهت آگاهی بخشی و کمک به حفظ آرامش جامعه تلاش کند.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: بر اینکه در شرایط بحرانی کنونی حفظ آرامش و رعایت موارد توصیه شده مهمترین عامل بر غلبه این ویروس است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.