نورمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعطیلی برخی اجتماعات برای مقابله با کرونا درست بود

فعال اصلاح طلب گفت: در مبارزه با کرونا اطلاع رسانی درست و تعطیلی برخی اجتماعات بهترین اقدامی بود که از سوی دولت انجام شد.

عید7//سعید نور محمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ارزیابی اقدامات انجام شده در بحران کرونا در کشورمان، گفت: اطلاع رسانی درست و تعطیلی برخی اجتماعات بهترین اقدامی بود که از سوی دولت با حمایت مجلس و سایر نهادها انجام شد.

او ادامه داد: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده برای این اقدام،  دست بازی در این مورد داشت و تمام تصمیماتش از سوی همه بدون بحث پذیرفته شد؛ برای مثال حتی در مورد تعطیلی مناسک مذهبی هم دولت با مخالفتی مواجه نشد.

نورمحمدی افزود: در کنار این، صدا و سیما و شبکه های اجتماعی فرصت آموزش درست را برای پیشگیری به مردم پیدا کردند. تاکید بر پیشگیری به عنوان بهترین درمان اصل درستی بود که انجام شد. برداشت من این است که با ادامه روند فعلی و رعایت شهروندان کرونا خیلی زودتر از آن چه که تصور می کردیم از پای درخواهد آمد.

فعال اصلاح طلب در پایان خاطر نشان کرد: شاید بتوان گفت مبارزه با کرونا نمونه موفقی از همراهی و همدلی مردم و دولت با یکدیگر برای گذر از این بحران بود که می توانست بسیار خطرناک تر از این شود و یا برخی اختلافات و لجبازی ها باعث گسترش آن شود، اما رفتار عاقلانه و همدلانه همه در این بحران نشان داد که با هم و در کنار هم می توان بر هر بحرانی غلبه کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار