فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

بسیج امکانات برای مقابله با ویروس کرونا

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه استان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارد و تمامی امکانات خود را برای مقابله با بیماری کرونا به کار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه استان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارد و تمامی امکانات خود را برای مقابله با بیماری کرونا به کار می‌گیرد.

سردار سالاری افزود: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از زمان بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم‌های مختلف کارشناسی و عملیاتی و در کنار سایر نهاد‌ها و مسئولان استان اقدام‌های بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی داشته و حل مشکلات واحد‌های تولیدی اقلام بهداشتی را در دستورکار قرار داده است.

او گفت: کادر کارکنان سپاه و ظرفیت مردمی بسیج برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارند و در صورت نیاز، سایر ظرفیت‌های پزشکی و اماکن سپاه هرمزگان نیز در راستای مقابله با بیماری کرونا و رفع آلودگی در اختیار این دانشگاه قرار خواهدگرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: پایگاه‌های بسیج و کارکنان رسمی سپاه در نواحی مقاومت بسیج همچنین این آمادگی را دارند تا نسبت به ضدعفونی کردن مناطق مختلف استان به طور مستمر در طول شبانه‌روز بنا به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.