تعطیلی بخشی از بازار باشت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا

بخش عمده ای از اصناف مسئولیت شناس شهرستان باشت در اقدامی خودجوش مغازه های خود را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،لطف الله موسوی شهردار شهرستان باشت گفت: این اقدام نوعدوستانه برای پیشگیری از ایجاد تجمعات و انتشار ویروس کرونا صورت گرفته است.

 موسوی افزود: رستوران ها، ساندویج فروشی ها، پوشاک ها، قهوه فروشی‌ها از جمله واحد‌های صنفی تعطیل شده در باشت است که همکاری بازاریان در این شرایط اقتصادی جای تقدیر دارد.

او بیان کرد: هم اکنون تنها اصناف ضروری، چون سوپرمارکت ها، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های توزیع مواد بهداشتی در حال خدمات رسانی به شهروندان در این شهرستان هستند.

موسوی عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی باشت با بخشیدن کرایه اسفند هفت واحد تجاری در اسفند ماه تلاش کرده است برای حمایت از اصناف پیش قدم شود.

شهردار باشت تاکید کرد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، فضای سبز و مکان‌های پرتردد از دیگر اقدامات این نهاد در چند روز اخیر بوده است.

یک هزار و ۶۳۶ واحد صنفی در این شهرستان وجود دارد.
شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

براساس آخرین آمار منتشر شده در روز گذشته ۲۶ مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.
پیش از این بازار شهر دوگنبدان نیز برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده بود.

تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.