فعالیت گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا در اندیمشک

گروه‌های جهادی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا ویروس در اندیمشک پای کار آمدند.

اسماعیل قدیریان مسئول جبهه صابرین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از شروع انتشار ویروس کرونا و وقوع شرایط خاص موجود از ابتدای قضیه پای کار هستیم و در قالب قرارگاه جهادی مبارره با کرونا (قرارگاه شهید محمد کیهانی) در سطح شهرستان اندیمشک (بخصوص مناطق محروم و مستضعف) فعال هستیم و در ۳ زمینه گَندزُدایی و ضِدعفونی معابر، بازارها، مساجد و اماکن مذهبی و مراکز عمومی،  آموزش و تولید محتوای پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و سلامت فعالیت می‌کنیم.

او در ادامه بیان داشت: اولین گروهی هم هستیم که اعلام آمادگی کردیم بعنوان جبهه جهادی صابرین حاضریم در بحش‌های مختلف بیمارستان‌ها و حتی غسالخانه بهشت زهرا (س) ورود و همکاری کنیم.

قدیریان افزود: در زمینه برپایی موکب اربعین حسینی در مبادی ورودی خوزستان شهرستان اندیمشک هم جبهه جهادی صابرین فعال است.

 مسئول جبهه صابرین با بیان اینکه حدود ۱۰ سال فعالیت داریم در سیل فروردین سالجاری هم در پلدختر، شوش اندیمشک و اهواز بچه‌ها بصورت شبانه‌روزی کار کردن از اول شروع بحران تا آخرین روز اقدام به کمک رسانی کردیم تصریح کرد:  قبلاً در روستا‌های اطراف دزفول، اندیمشک، پلدختر، شوش و... فعالیت جهادی خیریه، فرهنگی و عمرانی داشتیم.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.