پلمب ۴۳ واحد صنفی شهرستان هرسین

فرماندار شهرستان هرسین، از پلمب ۴۳ واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : واحدهای صنفی پلمب شده به تفکیک شامل ۱۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۱۰ واحد چایخانه و قلیان سرا، ۱۰ واحد صنفی فروش مرغ زنده، سه واحد کبابی و جگرکی، ۲ واحد قنادی و کلوچه پزی و هفت واحد خبازی در شهرهای هرسین و بیستون است.

او گفت : در هفت جلسه برگزار شده قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان هرسین حدود ۵۰ مصوبه توسط اعضاء اجرا شده است.

فرماندار هرسین از جمله مصوبات ستاد پیشگیری به محصور کردن کامل شهر به منظور جلوگیری از ورود افراد و خودروهای دارای پلاک استان های آلوده، ایجاد گیت های تب سنجی و غربال گری در ورودی های پیش بینی شده، پیش بینی مراکز درمان بستر با ظرفیت ۲۰۰ تخت، اطلاع رسانی وسیع در فضای مجازی، نصب بیلبورد و انتشار پیام ویدیویی توسط فرماندار و امام جمعه با مضمون حضور نیافتن مردم در تجمعات، سطح شهر و پنجشنبه آخر سال اشاره کرد.

گندزدایی معابر و ادارات شهرستان، جمع آوری و جلوگیری از فعالیت دست فروشان - بازرسی مستمر از ادارات و واحدهای صنفی، تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و اعمال دستورالعمل های بهداشتی در نحوه جمع آوری پسماندهای شهری و روستایی بعنوان بخشی از دیگر مصوبات قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان هرسین محسوب می شود.

شاه آبادی در خصوص علت محصور کردن شهر هرسین گفت: با توجه به شیوع کرونا در شهرهای دلفان و الشتر و تعطیلی بازار این شهرها هجوم ساکنان بیش از ۴۵۰ روستا و ساکنان شهرهای مذکور برای تأمین مایحتاج خود به شهر هرسین دور از تصور نبود و لذا براساس مصوبات شورای تأمین و قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور حفاظت از جان مردم و جلوگیری از ابتلای آنان به کرونا ویروس شهر هرسین کاملا محصور شد.

فرماندار شهرستان هرسین از مردم به خصوص بانوان خواست با ماندن در خانه و حضور نیافتن در سطح شهر و آیین ها همچنان به همکاری با مسوولان که هدفی جز حفاظت از سلامتی آنان ندارد، ادامه دهند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.