فرماندار ملکان گفت:برگزاری مراسم آب آورردن از رودخانه و برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال ممنوع است و با برگزارکنندگان این مراسم برخورد خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،خانی فرماندار ملکان درجلسه مدیریت بحران با محوریت ویروس کرونا گفت:برگزاری مراسم آب آورردن از رودخانه و برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال ممنوع است و با برگزارکنندگان این مراسم برخورد خواهدشد.

خانی افزود:اجتماع چند هزار نفری در این مراسم به هیچ وجه در شرایطی که بیماری کرونا فراگیر شده جایز نیست وانشاء الله با ریشه کنی این ویروس در سال آینده بصورت مفصل برگزار خواهدشد.

او همچنین ازبرگزارنشدن مراسم پنج شنبه آخر سال که بیاد اموات در مساجد ومزار اهل قبور برگزار می شود خبرداد وگفت:هرچیزی که در آن رنگ وبوی اجتماع ومراسم باشد تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

فرماندار ملکان در باره تعطیلی بازار نیز افزود: خوشبختانه بازاریان بصورت خودجوش محل کسب وکار را تعطیل کرده اند ، متاسفانه عده ای هنوز خطرناکی ویروس کرونا را درک نکرده واقدام به باز کردن مغازه خود می کنند که به آنها هشدار جدی داده می شود که سریعا نسبت به تعطیلی اقدام کنند در غیر اینصورت مغازه آنها تا مدتها پلمب خواهدشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.