منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: کشور‌های سوءاستفاده کننده از بیماری کرونا برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

ایران هراسی، پروژه‌ای که با کرونا محقق شدعباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های غربی از ویروس کرونا گفت: سال هاست که کشور‌های غربی و رسانه‌های آن‌ها و امپریالیسم خبری به دنبال ایران هراسی هستند. آن‌ها از هر فرصتی برای ایران هراسی استفده می کنند و امروز نقطه تمرکز آن‌ها کرونا است، به جهت اینکه جمهوری اسلامی ایران در حلقه کشور‌های مبارزه کننده با ظلم و سلطه طلبی در روابط بین الملل قرار دارد و وابستگی و سلطه پذیری را نفی می‌کند، به همین دلیل است که کشور‌های استعمارگر و یا دولت‌ها و نظام‌های دیکتاتوری در سطح منطقه به دنبال آن هستند که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مکانی نا امن جلوه دهند.

او ادامه داد: به همین جهت است که کشور‌های سوءاستفاده کننده از بیماری کرونا برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند، امروز نظام سلطه و امپریالیسم خبری از کرونا نیز برای ایران هراسی بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار