بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ اسفند ماه ۹۸؛

پلمب ۸ واحد صنفی / تصادف مرگبار در جاده صومعه‌سرا- فومن

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در شفت

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه، بازدید از واحد‌های صنفی در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شفت قرار گرفت.

او با بیان اینکه در این بازدید‌ها به متصدیان واحد‌های صنفی در خصوص رعایت مقررات آموزش داده شد، افزود: ۸ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند که ۶ مورد آن به علت ارائه قلیان بوده است.

سرهنگ شعبانی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه عدم رعایت قوانین و مقررات توسط واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

یک کشته و یک مجروح در تصادف جاده صومعه‌سرا- فومن

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در اثر دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه پیکان وانت در جاده صومعه سرا- فومن یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

اوافزود: این حادثه راننده پیکان وانت که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرده‌اند،افزود: انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز از جمله تخلفات حادثه‌ساز بوده و موجب بسیاری از حوادث ترافیکی مرگبار است که با کمی صبر و حوصله در رانندگی می‌توان از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

 انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.