تداوم ضد عفونی بازار تاریخی تبریز در روز‌های آینده

 معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضدعفونی گسترده بازار تبریز از تداوم اجرای عملیات ضد عفونی بازار بزرگ تبریز در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضدعفونی گسترده بازار تبریز از تداوم اجرای عملیات ضد عفونی بازار بزرگ تبریز در روز‌های آینده خبر داد.

قربانیان تبریزی گفت: از صبح روز پنج شنبه عملیات ضد عفونی و سم زدایی بازار بزرگ تبریز با مشارکت ماشین آلات و نیرو‌های خدماتی از مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شد که امری مهم و اساسی برای مقابله با شیوع ویروس خطرناک کرونا است.

او افزود: با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی مبنی بر احتمال بالای سرایت و شیوع ویروس کرونا در تجمعات و تردد‌های بازار تبریز، نیرو‌های معاونت خدمات شهری به طور متناوب عملیات ضدعفونی  در بازار و هسته مرکزی شهر را اجرا خواهند کرد.

او با هشدار نسبت به امکان شیوع بیماری‌ها در مکان‌هایی که تجمع انسانی وجود دارد از عموم شهروندان به خصوص بازاریان بازار بزرگ تبریز درخواست کرد همکاری لازم با عوامل خدمات شهری را داشته باشند.

 قربانیان تبریزی با تقدیر از همکاری اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز با نیرو‌های خدماتی افزود: در حال حاضر بازار بزرگ تبریز در راستای مقابله با ویروس کرونا تعطیل بوده و همچون روز پنج شنبه روز جمعه نیز ضد عفونی تمامی محدوده بازار و خیابان‌های پیرامونی توسط نیرو‌های خدمات شهری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار