پیشگیری از کرونا با زبان هنر

هنرمندان اصفهانی با پویش کرونا پر به میدان آمدند تا توصیه‌های پیشگیری از کرونا را با زبان هنر بیان کنند.

جعفری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص پویش «کرونا پر» در اصفهان گفت: پویش کرونا پر نام پویشی است که برای مقابله با کرونا ، در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده و کانالی برای انتشار تولیدات این پویش در شبکه اجتماعی واتساپ راه اندازی  شده است.

او ادامه داد: در این پویش از هنرمندان اصفهان خواسته شده که هر کسی با زبان هنر توصیه‌های عمومی که می‌تواند به کاهش روند شیوع ویروس کرونا کمک کند را برای مردم بازگو کند تا این توصیه‌های پیشگیرانه از زبان هنرمندان به عنوان یک قشر مرجع بیان شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در این خصوص با هنرمندان اصفهان به صورت مستقیم یا با واسطه روسای انجمن‌های هنری ارتباط برقرار کردیم آن‌ها نیز اعلام آمادگی کردند و در کلیپ‌های ۵۹ ثانیه‌ای مردم را به دو نکته دعوت کنند T این دو نکته در مرحله اول دعوت به در خانه ماندن مردم و در مرحله دوم دعوت به مسافرت نرفتن به شهر‌های مختلف کشور است.

جعفری عنوان کرد: برای انتشار این آثار از طریق صدا و سیما اقدام خواهیم کرد همچنین در جلسه‌ای که با ستاد مبارزه با کرونا داشتیم مقرر شد که از فعالین حوزه فضای مجازی دعوت شود تا این کلیپ‌ها را در فضای مجازی منتشر کنند تا بدین صورت آثار هنرمندان اصفهانی به دست همه مردم برسد.

او اظهار کرد: قصد داریم با هنرمندان سرشناس تلویزیون در حوزه بازیگری، کارگردانی، سینما و تئاتر و سایر رشته‌ها ارتباط برقرار کنیم تا توصیه‌هایی برای پیشگیری از ویروس کرونا به زبان خودشان بگویند تا آن‌ها را نیز منتشر کنیم.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.