ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حامد روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا گفت: با توجه به وجود برخی علائم به ویروس کرونا در رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  آزمایش‌های تست این ویروس دیروز از وی انجام و امروز ابتلا به کرونا در دکتر موسوی مثبت اعلام شد.

او افزود: حال عمومی دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خوب است و  وی در منزل تحت قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

با حکم استاندار مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان جانشین وی در کارگروه مقابله با کرونا حضور می‌یابد.

دکتر موسوی دومین فرد از مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که به ویروس کرونا مبتلا شده است و پیش از این مهندس مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز به کرونا مبتلا و ۲۱ اسفند دعوت حق را لبیک گفته بود.


بیشتر بخوانید: اولین شهید دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مبارزه با کرونا



بر اساس گزارش ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا مازندران ۱۱۸۹نفر تا عصر دیروز در استان به کرونا ویروس مبتلا شدند و از مجموعه مدیران استان نیز ابتلای مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، فرماندار ساری ، معاون سیاسی فرمانداری بابل و شهردار ساری مثبت اعلام شده و همه  این افراد در قرنطینه خانگی و استراحت به سر می‌برند.


بیشتر بخوانید: ابتلای شهردار ساری به کرونا
بیشتر بخوانید:فرماندار مرکز مازندران کرونایی شد
بیشتر بخوانید: رئیس جمعیت هلال احمر مازندران کرونایی شد



انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.