سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

ابتلا به کرونا در خوزستان سیر صعودی گرفت/ ۲ نفر دیگر جان باختند

علی احسان پور از مبتلا شدن ۴۸ مورد جدید به کرونا ویروس در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ابتلا به کرونا در استان خوزستان سیر صعودی گرفت در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ مورد جدید به کرونا ویروس در استان ثبت شده است.

او افزود: موارد جدید در شهرستان‌های استان به تفکیک ۱۱ نفردر اهواز،۸ نفر آبادان،۷ نفر دزفول،۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴نفر رامهرمز،۲ نفر ماهشهر و شهرستان‌های باوی، شوشتر، کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده تا مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یابد.

احسان پور بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار از شهر‌های باوی و رامهرمز جان خود را از دست داده تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد. در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

این مقام مسئول با اشاره به بروز موارد اخیری که پس از سفر‌های خارج استانی به خصوص سفر‌های هوایی مشاهده شده اظهار داشت: از مردم خواهشمندیم از سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت نیاز ضروری به مسافرت‌های هوایی، رعایت اصول بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک مناسب و دستکش را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس است تصریح کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند و اطمینان داشته باشند کادر درمان با تمام توان در کنار مردم شریف استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.