به دستور امام جمعه بوشهر؛

مصلاهای استان بوشهر برای امور پشتیبانی در اختیار ستاد مدیریت کرونا قرار گرفت

به دستور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همه مصلاهای استان برای امور پشتیبانی در اختیار ستاد مدیریت بیماری کرونا قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با قدردانی از تلاش این ستاد و زحمات  پزشکان و پرستاران، پشتیبانی از این افراد را ضروری خواند.

او با تشکر از تلاش و خدمات اصناف، کسبه و فعالان اقتصادی و سازمان‌های مردم نهاد، بیان کرد: مهار بیماری کرونا که جغرافیای ملی را تحت تاثیر قرار داده عزم ملی می‌خواهد که اکنون تلاش همه جانبه مردم و دست اندرکاران ضروری است.

امام جمعه بوشهر خدمات صورت گرفته در استان را ستودنی عنوان کرد اما گفت: این کارها با حالت آرمانی فاصله زیادی دارد.

صفایی بوشهری، با تاکید بر ویروس‌زدایی و کنترل چرخش انتقال تاکید کرد: هر چند ویروس‌زدایی امری بسیار مهم است، اما جلوگیری از چرخش انتقال آن بسیار مهم‌تر است که با همکاری مردم محقق می‌شود.

جلوگیری از سفر به بوشهر

او اختصاص بیمارستان مختص مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر را قابل قدردانی دانست و با تاکید بر پرهیز از سفر و تجمعات بر اساس دستورات وزارت بهداشت، گفت: استان بوشهر یکی از مناطق گردشگرپذیر است و در این روزها باید از ورود گردشگران به استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کرد.

حمایت از فعالان اقتصادی آسیب دیده از کرونا

صفایی بوشهری، با قدردانی از همکاری اصناف، کسبه، فعالان اقتصادی و قشر‌های مختلف مردم استان بوشهر بیان کرد: در انتشار ویروس کرونا که برخی مغازها، کسبه، اصناف و دیگر حوزه‌ها تعطیل شده آسیب‌های اقتصادی متوجه بعضی از افراد شده که باید راهکاری برای کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ارائه شود.

او، با تاکید بر شناسایی آسیب دیدگان اقتصادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: ستاد حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا زیر نظر دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر و با همکاری خیران تشکیل شده و کسانی که بر اثر بیماری کرونا از لحاظ اقتصادی آسیب دیده‌اند، حمایت می‌شوند تا ضربه اقتصادی بر خانواده‌ها وارد نشود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تامین تجهیزات و ابزار مورد نیاز جامعه پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: باید به تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر نیاز‌های دانشگاه علوم پزشکی و مردم توجه شود.

مصلاها در خدمت ستاد کرونا

صفایی بوشهری با اعلام آمادگی تمام مصلاها، حوزه‌های علمیه، مساجد و هیأت‌های مذهبی استان برای کمک به ستاد مدیریت بیماری کرونا استان، افزود: از این پس همه مصلاهای استان برای امور پشتیبانی در اختیار ستاد مدیریت بیماری کرونا قرار خواهد گرفت.

او با تاکید بر مقابله با احتکار کنندگان گفت: دستگاه قضا باید با تاسیس شعبه ویژه با سودجویان در عرصه احتکار مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر لوازم قاطعانه برخورد و سریع حکم صادر کند.

انتهای پیام/ک

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: همه دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا باید جهادی عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.