آماده باش آتش نشان سنندجی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش آتش نشان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد

آماده باش آتش نشان سنندجی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سالسهیل فضل وزیری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از آماده باش آتش نشان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این آتش نشانان در ۵ ایستگاه در سطح شهر و ۳ پایگاه در نواحی منفصل و همچنین اکیپ سیار در مبادی ورودی مستقر می‌شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: هرساله نیرو‌های آتش نشانی در روز‌های پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل به سر می‌برند.

او بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سرعت سرایت این ویروس و توصیه‌های اکید مبنی بر عدم حضور در تجمعات، انتظار می‌رود که شهروندان به منظور رعایت نکات ایمنی و به علت شرایط ناشی از شیوع بیماری از خانه‌های خود بیرون نیایند.

فضل وزیری خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی سال‌های گذشته مصدوم یا مجروح شدن شهروندان ناشی از استفاده از مواد محترقه و انفجار آن بود، اما امسال شیوع ویروس کرونا و عدم حضور مردم در سطح شهر بر این نگرانی می‌افزاید.

او از آماده باش ۱۳۶ آتش نشان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این آتش نشانان در ۵ ایستگاه در سطح شهر و ۳ پایگاه در نواحی منفصل شهری در آماده باش کامل هستند.

فضل وزیری افزود: در همین راستا در مبادی ورودی شهر پلیس راه همدان، میدان جهاد و سه راه مریوان هر کدام (سه آتش نشان به همراه یک خودرو سنگین) مستقر خواهند شد.

او از شهروندان درخواست کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس و رعایت مسائل ایمنی با بیرون نیامدن از خانه و عدم حضور در سطح شهر از بروز حوادث احتمالی و انتشار ویروس کرونا در روز‌های پایانی سال جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.