دادگاه ایلان ماسک به دلیل ویروس کرونا لغو شد

دادگاه بررسی قرارداد بزرگ دلاری ایلان ماسک در سال ۲۰۱۶، به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه بررسی قرارداد ۲.۲ میلیارد دلاری ایلان ماسک در روز جمعه به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد. گفتنی است در حال حاضر هیج تاریخی برای برقراری و اجرای دادگاه مشخص نشده است.

جزئیات پرونده دادگاهی ایلان ماسک

این پرونده مرتبط با قراردادی است که ایلان ماسک در سال ۲۰۱۶ با نام شرکت تسلا دست به خرید SolarCity زد. این قرارداد از ابتدا از سوی بسیاری از سهامداران شرکت تسلا مورد نقد قرار گرفت چرا که با توجه به شواهد، شرایط به طوری قرار گرفت که ایلان ماسک از هزینه‌های شرکت تسلا میزانی سود کسب کند.

در طی دادگاه‌هایی که برای این پرونده تشکیل شده‌اند، ایلان ماسک تا به حال دو روی متفاوت از خود به نمایش گذاشته است. از سویی این فرد بسیار مودب و با احترام رفتار می‌کند و از طرفی سعی دارد با طعنه زدن از پرداختن به موضوع اصلی دوری کند. مشخص نیست که این شخص سعی دارد کدام روی خود را در جلسه پیشه رو به نمایش بگذارد. گفتنی است اگر ایلان ماسک موفق نشود تا دادگاه را متقاعد سازد ناچار است تا مبلغی مطابق با ۱ میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.

دادگاه ایلان ماسک به دلیل ویروس کرونا لغو شد

یک وکیل و استاد قوانین دادگاهی در این باره گفته: " اگر شخصی در دادگاه خودسر به نظر آید و با قاضی همکاری نکند، او باید با موفقیتش در پرونده خداحافظی کند". در حال حاضر ایلان ماسک و وکلای او درباره تاخیر پیش آمده نظری را بیان نکرده‌اند. گفتنی است که شخصیت ایلان ماسک به نوعی برای اشخاص مشخص شده، وی حوصله سوال‌های ساده و بی اساس را ندارد و سعی می‌کند تمامی رقبای خود که ممکن است هنجاری ایجاد کنند را از رقابت حذف کند.

در این بین سرمایه‌گذاران می‌خواهند تا ایلان ماسک ۲.۲ میلیون سهم شرکت تسلا را بین آن‌ها تقیسم کند که حالا ارزشی مطابق با ۱.۲ میلیارد دلار دارد.گفتنی است که ارزش سهام این شرکت از زمان قرارداد مذکور تا به حال، سه برابر شده است. به نظر می‌آید ایلان ماسک حالا به یک مشکل جدی‌تر از همیشه برخورد کرده است. با توجه به این مسائل و مشکلات وی با سازمان کنترل ترافیک جهانی به نظر می‌رسد این شخص نتوانسته همه افراد را نیز راضی نگه دارد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار