بیش‌از هزار تست کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بیش‌از هزار نفر مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه تست دادند.

دکتر مهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: ۱۵۰ نفر از افرادی که تست ویروس کرونا دادند مشکوک معرفی شدند که نتایج آزمایش پنج نفر آنان تاکنون مثبت اعلام شده است.

او  افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امکان ایزوله بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پیش‌بینی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر رعایت بهداشت و جلوگیری از تردد غیرضروری شهروندان تاکید کرد و افزود: بهترین راهکار برای مهار این ویروس ماندن در منزل است.

او  بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از برگزاری تمام مناسبت‌ها و مراسم‌ها در حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که سبب تجمع افراد شود جلوگیری می‌شود.

امینی فرد اظهار داشت: هموطنان عزیز با رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و پرهیز از سفر به سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان چابهار در جلوگیری از گسترش این بیماری به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

او  تصریح کرد: توجه نکردن هموطنان به توصیه‌های مسوولان مبنی بر پرهیز از سفر به چابهار افزایش شمار بیماران در این شهر بندری را محتمل کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار