تعطیلی پاساژ‌ها و اماکن تجاری اسکو ایلخچی و سهند

فرماندار شهرستان اسکو از تعطیلی پاساژ‌ها و اماکن تجاری اسکو ایلخچی و سهند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا از تعطیلی پاساژ‌ها و اماکن تجاری اسکو، ایلخچی و سهند خبر داد.

 رضی منش  گفت: برای غلبه و پیشگیری از شیوع این ویروس نیازمند عزم همگانی و همکاری جدی مردم هستیم.

او افزود: بدون همکاری جدی مردم امکان قطع زنجیره فراهم نخواهد شد و این اپیدمی در مدت زمان کم جمع کثیری از مردم را درگیر خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اسکو گفت: در صورت تداوم این شرایط و روند حضور مردم در جامعه امکان مدیریت موضوع سخت‌تر و امکانات درمانی شهرستان پاسخگوی بیماران نخواهد بود.

رضی منش با بیان اینکه از فردا اماکن تجاری، پاساژ‌های شهر‌های اسکو، سهند و ایلخچی تعطیل است افزود: به دنبال درخواست اکثریت اهالی و به منظور صیانت از سلامت شهروندان و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شهرستان اسکو، صرفاً اماکن تجاری و پاساژ‌ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل است.

فرماندار شهرستان اسکو  گفت: همچنین فعالیت کلیه واحد‌های صنفی به غیر از مراکز درمانی، مطب پزشکان، تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها، دامپزشکان، صنف قصابان، نانوایان، مرغ پرکنده فروشان، میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها، هایپر مارکت‌ها بلا مانع بوده و فعالیت بقیه صنوف ممنوع و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و در صورت عدم توجه با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار