بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ اسفند ماه ۹۸؛

مشاجره‌ای که منجر به قتل شد/ کشف محموله مواد محترقه

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز( یکشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید


مشاجره‌ای که منجر به قتل شد

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: گزارشی از وقوع درگیری منجر به جرح بین ۲ نفر در یک میوه فروشی یکی از مناطق حاشیه شهر لاهیجان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امداد و انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور نیرو‌های امدادی و انتظامی در محل درگیری و انتقال فرد مجروح به بیمارستان، این مرد ۳۹ ساله به علت شدت جراحات وارد شده بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه قتل، قاتل شناسایی و دستگیری او و همدستانش در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: قاتل ۲۷ ساله و ۲ همدست ۲۷ و ۲۸ ساله اش، در کمتر از ۳ ساعت هنگام خروج از شهرستان لاهیجان بازداشت شدند.

سرهنگ قاسم جانعلی پور افزود: قاتل در بازجویی پلیس انگیزه خود را از قتل، مشاجره لفظی در خرید هندوانه و مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

او، در پایان با بیان اینکه آلت قتل از خانه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

کشف محموله مواد محترقه

سرهنگ حسین جمال دار، فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف محموله مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۷ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در تالش کشف و ضبط شد.

او افزود: مأموران انتظامی پاسگاه اسالم ۱۷ هزار و ۳۸۲ عدد مواد محترقه غیرمجاز را در بازرسی از یک باربری در بخش اسالم کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: این تعداد مواد محترقه از یک باربری در تهران به مقصد تالش حمل می‌شد.

سرهنگ حسین جمال دار، ارزش مواد محترقه کشف شده را ۴۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: مردی ۳۸ ساله دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.